En inspirerende ukestart

I dag starter jeg dagen med to favoritter. ShapeUp og en god frokostskål. Jeg koser meg så når jeg har litt god tid på morgenen og kan bruke god tid på å spise frokost. Jeg liker ekstra godt når jeg også får tid til å se på God morgen Norge og bli inspirert til å dra på trening av ShapeUp. I dag har jeg fri fra sykehuset, og har masse annet spennende på planen. Jeg reiser om kun 5 små dager, og en haug av ting skal fikses før den tid. Så i dag har jeg liste, og planen er å jobbe meg systematisk og effektivt gjennom den. 

Mitt bidrag til ShapeUp denne måneden er en 15 minutters svettefest med øvelser som skøytehopp, box jump og burpees. Jeg anbefaler dere å sjekke det ut, og teste programmet. Jeg har selv kjørt det flere ganger, og liker det veldig godt. Spesielt liker jeg kombinasjonen av burpees og boxjump, situps varianten synes jeg også er litt artig. Sjekk det ut, og fortell meg veldig gjerne hva du synes. Disse små 15 minutters programmene er geniale hvis man ikke har så mye tid, og har du bedre tid så er det jo bare å kjøre flere runder eller flere repetisjoner. På den måten kan det ta så lang eller kort tid du selv ønsker. 

Jeg gleder meg til å høre hva dere synes om programmet. Jeg er straks i gang med å planlegge nye programmer for kommende utgaver av ShapeUp, så har du et ønske om hvilke muskelgrupper eller hva slags fokus du ønsker på øktene så legg igjen en kommentar på dette innlegget. ShapeUp er jo for alle dere der ute, så ingenting er jo bedre enn at dere får komme med tilbakemeldinger og ønsker. 

Ha en herlig mandag, og en sprek ukestart mine venner. Mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Kult. Skal lese det bladet etterpå og gleder meg! Om du ikke har skrevet om det ennå, så ja takk til rygg øvelser og program! Ha en god mandag

    2. Nam! Spiste samme frokost, bare at jeg har fått helt hekta på den nye Yoplait gresk yoghurt med kokos, helt nydelig å blande med cottage cheese! Det må du prøve! 😄 Ha en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg