Dette ser jeg frem til

Jeg tror det er viktig å ha ting å se frem til, spesielt hvis hverdagen blir fylt av veldig mange trauste hverdager, været er grått og kjipt og ting føles litt rippet for høydepunkt. I dag starter jeg dagen med å sette opp en liste over ting jeg gleder meg til fremover, og jeg føler det passer helt perfekt på en mandag. 

THAILAND 04-15 MARS 

Nå begynner det virkelig å nærme seg avreise til Thailand med Nordic Fitcamp. Jeg gleder meg så utrolig til sol og varme nå. Det er en haug av fine folk med på tur, og det gjør at jeg gleder meg enda mer. Jeg gleder meg til å dele bøttevis med treningsinspirasjon med dere, alt fra thaiboksing til bootcamp, crossFit, løping og Yoga. Det blir så bra! 

NY LITEN VALPEGUTT

De to neste punktene henger sammen, for slik det ser ut nå kan min bursdag og ny liten valp falle på så og si samme dag. Tenk på det da, tidenes bursdagsgave spør du meg. Jeg tenker nesten ikke på annet om dagen enn den lille krabaten, det skal bli så fint. 

MIN BURSDAG 

Bursdag er alltid gøy, selv om jeg har sluttet å si så høyt hvilket tall vi feirer. Hehe. Min bursdag betyr at april er her, og det er vår i luften og lyse gode tider. I år har jeg lyst å feire litt ekstra, livet er for kort til å ikke feire skikkelig. 

PÅSKE

Påskeferie på fjellet er noe av det beste jeg vet, og jeg håper vi får til en liten hyttetur i år også. Det kommer helt an på hvordan det går med lille valpen, men en liten tur opp på fjellet kan vi absolutt få til, selv om den ikke kan bli med ut i kulda da. Fjellet, ski, pølsegrilling, kvikk lunsj og fregner på nesa. Ja takk!!

RHODOS TRENINGSCAMP

I juni er det tid for vår helt egen treningscamp. Fy søren så gøy det blir. 40 jenter med, og turen solgte ut et halvt år før avreise. Det er nesten så jeg ikke tror det. Vi har ventelister på turen, men har kommet frem til at vi må bare få satt opp en tur til så fort som mulig, og det ser ut til at det blir i september. Stay tuned, dato kommer veldig snart. 

PALMESUS

Første helgen i juli smeller det så vanvittig på Bystranda i Kristiansand!! Palmesus er årets høydepunkt på sørlandet, og jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye. Palmesus-helgen i fjor var helt legendarisk, og det kribler i hele kroppen når jeg tenker på Palemsus 2017. Er det flere som skal? 

SØRLANDSSOMMER, BÅTLIV OG SKJÆRGÅRD 

Føler nesten ikke det trengs noen kommentar her. Smeigedager på sjøen, med fine folk, fint vær og frisk skjærgårsluft fra morgen til kveld. Det finnes ikke noe bedre. På virkelig fine dager på sørlandet er det ikke et sted i verden jeg heller ville vært. Båttur, holemtur, is på tømmerstø, bading, sene varme sommerkvelder på brygga. 

BRYLLUP X 2

Vi skal i to bryllup i sommer, og jeg storgleder meg. Et i Norge og et i utlandet. Hurra for kjærligheten <3 

NY TRENINGSCAMP I SEPTEMBER 

As promised så kommer det ny treningscamp med Pia og meg. Turen i juni solgte ut på null komma niks, så ny tur er like rundt hjørnet. Den blir i september, men datoen kommer vi tilbake til. 

JUL OG ALT DET FANTASTISKE I TIDEN RUNDT 

Ååå som jeg gleder meg til jul, jeg er et tullete julemenneske, og elsker alt som har med jul å gjøre. Før julstiden er den beste, med gaveshopping, pynting, tid med familien og masse kos. Det blir så fint. 

Dette er noen høydepunkt jeg ser frem til, og tillegg finnes det en helg haug av små fine ting man kan glede seg til. Helgeturer, venninnekvelder, konserter, sporty eventer og conventions +++. Jeg tror bare det er litt viktig å trekke frem noen høydepunkt, og sette litt fokus på det i en grå hverdag. 

Nå er jeg veldig spent, har du noe du gleder deg til fremover? Del det veldig gjerne i kommentarfeltet.

 

Smiiiil Maren 

 

18 kommentarer
    1. Hvorfor reiser du aldri på ferie med kjæresten? eller viser han noe på bloggen? 🙂 lurer også på om dere skal flytte inn sammen nå når dere skal ha hunden, eller skal den bare bo hos dere litt hver?

    2. Åh, så mye å se frem til!
      Jeg gleder meg spesielt mye til å reise til Split i påsken 🙂 Ha en fin uke!

    3. Trine: Det gjør jeg, jeg bare deler det ikke. Og dette med hvorfor han ikke er på bloggen har jeg fortalt flere ganger nå. Bloggen er personlig – men ikke privat, og mitt privatliv ønsker jeg å holde privat <3 Jeg vil heller ha et sterkt, trygt og fantastisk forhold oss to i mellom , enn et offentlig forhold på sosiale medier som utad virker perfekt men kanskje ikke er det. Det er sånn vi har valgt å gjøre det, og vi trives godt med det 🙂

    4. For et koselig innlegg å lese denne grå mandagen. Og så mye fint du har å se fram mot! Jeg har ingen ting å se fram mot faktisk. Ingen ferie planer og heller ingen bryllup, men satser på at ferie planene tar seg opp. Men én ting jeg gleder meg til, som dog er litt fjernt, er at jeg gleder meg til å få kjæreste og håper selfølgelig at det skjer snart , selv om man ikke kan planlegge noe sånt! Ellers feirer jeg jo et rundt tall i år, så kanskje jeg skal glede meg til den og feire den men litt hurra!! Hehe

    5. Åå, for et fantastisk blogginnlegg, akkurat det jeg trengte å lese nå! Er så lei grått vær, masse skolearbeid osv, så godt å lese og bli inspirert til å glede seg til tiden som kommer 🙂 Guuuud, som jeg gleder meg til sommeren!

    6. Fint innlegg! Jeg prøver å glede meg til en ting hver dag, enten det er god lunsj, Kollokvie, trening eller å se på tv. Men gleder meg ekstra mye til sommeren og Palmesus!! Foresten, noen tips til hvor man kan bo? Hotellene i sentrum er utsolgt 🙁 God mandag!!:)

    7. Samboeren og jeg kjøpte vår første leilighet i januar og nå er vi nettopp kommet tilbake fra storbyferie i New York 😊 Gleder meg til 1 april og overtakelse av leiligheten! Også påsken – den er et sikkert vårtegn! 17 mai, selv om det bare er én dag, så er det alltid stas å lufte bunaden, hehe! Også skal vi i bryllup i juni. Har aldri vært i bryllup før, så jeg gleder meg veldig😊 Det er mye å glede seg til fremover!

    8. Åå, så mye kjekt du har i vente, gleder meg til å høre 🙂 spesielt gleder jeg meg til å høre om treningsturen du skal ha i september. Krysser fingrene for at jeg har mulighet til å være med, for du er virkelig ey fantastisk forbilde <3
      Håper også alt går seg til med ny hund!
      Klemmer!

    9. Nei, selvfølgelig ikke. Men deler av jobben din er vel bloggen og disse turene du skal på? Det var overaidet ikke ment som en negativ kommenter, og syns ddet er merkelig at du oppfatter den sånn :-/

    10. Hei Maren!
      Så utrolig flotte bilder og utrolig flott dame 🙂
      Den blå toppen du har på deg -elsker fargen! Husker du tilfeldigvis hvor den er fra? Takk for at du inspirerer og motiverer hver gang jeg klikker meg inn her!

    11. Anonym: Da beklager jeg, er bare så fryktelig lei av å få den kommentaren, i negativ forstad, at man bare lever livet og ikke jobber. Jeg føler at det å jobbe som personlig trener, kostholdsveileder, blogger, arrangere treningsreiser, skrive artikler for ShapeUp OG jobbe i 3delt turnus som sykepleier er helt hinsides mye jobb, og da føles det så urettferdig når folk slenger ut at man bare reiser og koser seg… men forstår at du absolutt ikke mente det slik, og at jeg gikk litt kjapt i forsvar. Unnskyld <3

    12. Så mye fint å se frem til! Selv gleder jeg meg til mai. Da er jeg ferdig med studiet, og et nytt kapittel i livet starter 🙂
      Ville bare si at om du kjøper klær til hunden din, så er det ingen problem at han/hun er med ut i kulda – kanskje bare ikke så veldig lenge. Har selv en liten hund, og kler på henne sokker, dress og dekken. Da holder hun seg varm 🙂 Masse lykke til med ny hund, synes det var fint at dere bestemte dere for å få en ny <3

    13. Åh hurra! Var påmeldt turen i juni, men måtte melde meg av. :,(
      Kanskje jeg får en ny mulighet i september 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg