Nothing a cup of coffee can’t fix

Jeg våknet etter nattevakt og plutselig var klokken nesten 16, altså hjelpes for en merkelig følelse. Frokost langt på ettermiddagen, og morgenfølelse når det snart går mot kveld. Man blir litt merkelig i hodet av dette her. Hehe. Jeg føler meg litt rar i formen akkurat nå, så en stor kaffe, frokost og litt snacks passer helt perfekt. I går var jeg å kjøpe tre nye magasiner så nå har jeg masse nytt lesestoff å dykke ned i.

I skålen er det en mørk brownie Questbar, og mandler. En helt uslåelig kombinasjon skal jeg si dere. Vanlig mørk sjokolade, og usaltede nøtter fungerer akkurat like bra. Rosiner kan også vært super digg i en sånn skål, eller tørkede aprikoser, tranebær, gojibær, kakaonibs osv. Mmmm, det finnes så mye god, sunn snacks. 

Nå skal jeg fikse meg litt ordentlig frokost, få orden på denne litt merkelige nattevakts formen og gjøre meg klar for ny nattevakt. 

Hvordan er det med dere? Har dere en fin lørdag? 

 

Smiiiiil Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har søkt på sykepleien på UiA nå til høsten, og flytter for første gang til Kristiansand. Har du mulighet til å skrive litt om studiet, om byen (tips og anbefalinger), og hvordan du har erfart sykepleieyrket etter endt utdanning? Ser du har fått deg ny jobb nå,- hvordan er den?
      Ha en fin kveld!

    2. dette vil jeg også ha et innlegg om. samt hvordan du opplevde det å være student? er det mange obligatoriske forelesninger? kan man velge hvor man vil ha praksis?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg