Min største motivasjonskilde

I samarbeid med ShapeUp

Jeg blir ofte spurt hvor jeg finner motivasjon, og en av de aller største kildene til motivasjon for meg er uten tvil ShapeUp. I skrivende stund sitter jeg med bladet i hendene sammen med havregrøt-frokosten min. Akkurat denne måneden er det litt ekstra spesielt når jeg selv får pryde forsiden, det føles bare helt utrolig spesielt, og selvfølgelig veldig morsomt. 

Jeg har vært abonnement på ShapeUp i mange mange år, og slukt bladet i det minuttet det dumpet ned i postkassen. Jeg husker så godt første gang jeg selv var i bladet, jeg svarte på to små spørsmål og hadde et mini bilde oppe i et hjørnet. Fy så stas det var. Et års tid senere kom forespørselen om Cover på bladet, og jeg trodde nesten de hadde ringt feil. Den dag i dag er jeg fast spaltist for ShapeUp og får lov å levere saker til magasinet hver eneste måned. Det er utrolig kult. Selv om jeg nå er en liten del av magasinet, så er det fremdeles min aller første motivasjonsboost og alltid der jeg søker inspirasjon både på oppskrifter, mattips, nye øvelser og trening av både kropp og hode.

Det er akkurat det som er så unik med ShapeUp, de fokuserer på helheten og fokuserer mye på trening for topplokket, noe som bare blir viktigere og viktigere føler jeg. Artiklene er gode, viktige, motiverende og aktuelle, bildene i bladet er fargerike, freshe, glade og inspirerende. Temaene er høyaktuelle og bidragsyterne til bladet er sunne, sterke, og flotte forbilder. Jeg synes ShapeUp er gode på å fornye seg, og holde seg på tå hev. Jeg jobber med trening, mat og helse hver eneste dag og prøver å holde meg godt oppdatert, likevel finner jeg alltid treningsøvelser jeg ikke har sett før, matretter jeg ikke har testet, og tips og triks jeg aldri hadde kommet på selv. Det synes jeg er ganske rått!

Det er så deilig å bare kunne nappe ut et fiks ferdig treningsprogram på de dagene jeg ikke orker å tenke selv. Eller når man står fast på middagen, og bare kan bla opp å bli inspirert til en ny rett. Sunn snacks, råvarer du ikke hadde kommet på å teste, oppskrifter og kombinasjoner man ikke hadde kommet på kunne fungere sammen – jeg blir stadig både overrasket og imponert over maten i bladet. 

Min rolle i bladet er å dele et treningsprogram som skal være raskt, effektiv og gøy. Min spalte heter 15´minuttern, og programmene skal kun ta 15 minutter å gjennomføre. På den måten er mitt ønske at alle skal klare å gjennomføre det – uansett hvor hektisk hverdagen er. På filmen innlegget her ser du en typisk 15minutter. Det er totalt 3 filmer, med 3 små mini programmer. Dere finner dem på ShapeUp sin Youtube, og selvfølgelig på min egen youtube kanal som jeg jobber med å bygge opp. 

Ønsker du motivasjon rett hjem i postkassen? Sjekk dette tilbudet:

Jeg har et sterkt ønske om at alle skal kjenne på den samme boosten av motivasjon som jeg får av ShapeUp hver måned. Har du lyst å få bladet i postkassen din hver måned? Da har jeg et unikt tilbud til deg. Hele 6 utgaver av bladet til kun 179kr. Du bestiller det enkelt HER. Abonnementet løper til man selv sier det opp. 

Ha en sporty og fin mandag dere <3 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Har abonnement på bladet og elsker det! Spesielt glad ble jeg da favoritt-bloggeren var på fremsiden! <3
      Ha en god dag, Maren!

    2. Ååå ble glad og motivert av å lese dette og se videoen! Du virker så herlig og tvers igjennom god, og er virkelig utrolig flink til det du driver med. Aldri klikker jeg meg inn her uten å bli inspirert, og jeg sitter alltid igjen med en god følelse etter et besøk på din blogg. Tenkte jeg måtte fortelle deg for en god jobb du gjør, spesielt med tanke på at det virker som du har ganske mange baller i luften for tiden. Stå på videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg