Destination Phuket

I samarbeid med Nordic Fitcamp

Nå er det kun drøye 3 uker til jeg reiser tilbake til paradis. I mars 2016 hadde jeg 11 dager i deilige Phuket sammen med Nordic Fitcamp og en helt fantastisk bra gjeng med mennesker. Nå er det under én måned til vi reiser tilbake, og denne gangen har jeg med meg en av mine beste venninner på tur. Kan det blir bedre? Flere av deltagerne fra i fjor har meldt seg på igjen, og det gleder meg stort! Ingenting er bedre enn reunion i solrike omgivelser. Jeg gleder meg til å dele bilder, treningsøkter, fargerik og spennende mat, sol og varme med dere. Her jeg sitter nå og ser ut av vinduet så snør det ute, og kontrastene til Thailand med drøye 30 varmegrader er rimelig heftig. 

Jeg gleder meg så til tur, og nå jeg sitter her å ser tilbake på bildene fra fjorårets tur så får jeg litt sommerfugler i magen. Samtidig har ting endret seg her hjemme, og vi har fått verdens vakreste lille valpegutt hjem til oss. Bare tanken på reise fra han gjør helt vondt. Heldigvis er vi to som eier denne valpen sammen, og jeg vet at han er i de aller beste hender. Likevel så kjenner jeg et lite stikk i magen. Jeg er så hjemmekjær, og hver eneste tur jeg er på uten mine nærmeste ender alltid med hjemlengsel og savn. Bare på en god måte da, og egentlig er jeg glad for at det er slik. Det betyr jo bare at man har det godt hjemme <3 

Opplegget på denne treningsreisen er heftig, annerledes og utrolig variert. Vi skal gjennom alt fra CrossFit og Thaiboksing, til Yoga og motbakkeløp. Jeg gleder meg til å ta dere med på reisen, og dele masse treningsinspirasjon med dere. I fjor delte jeg treningsøktene i detalj, haugevis med treningsbilder og masse masse energi. Det er målet i år også. Dette blir så bra! 

Før den ferietid gjenstår det masse jobb her hjemme, både på sykehuset, med PTkunder, bloggen og med den nye lille valpen. Det er ikke vanskelig å holde ut i hektisk eperioder når man har en solrik ferie å se frem til. Nå skal jeg krype inn under dynen en liten stund og hvile litt før nattevakt. Jeg er så dårlig på å sove før nattevakt, og fra tidligere erfaringer er jeg dessverre ikke så flink til å sove etter nattevakt heller. Jeg krysser fingrene for at det skal gå bedre denne gangen, ellers ser jeg litt mørkt på det neste døgnet. Hehe. 

Ha en super mandagskveld mine venner. Takk for at dere er så delaktige på bloggen og mine andre sosiale kanaler om dagen, det gir meg bøttevis med motivasjon til å oppdatere dere ofte. Tusen tusen takk. 

PS: Det er et par ledige plasser igjen til Phuket i mars, så har du lyst og mulighet så send meg en mail på [email protected]. Jeg har nemlig en rimelig fin rabattkode på denne turen til mine lesere. Les alt om turen HER. 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. God vakt. Og den turen hørtes helt fantastisk ut. Jeg vil sååå gjerne!! Men vet ikke om jeg tør!!
      Igjen, den valpen er så nydelig. Dere er heldige! Hilsen meg

    2. Åå, da må du kose deg masse! Du er heldig<3
      når legger du ut info om den treningsturen du snakka om du skulle ha i september? Må bare si for en nydelig hund du har fått! Fortsett å inspirere og motiver som du gjør, blir så glad av å lese bloggen din!
      Klem <3

    3. Sara: Vi jobbet med å spikre siste detaljer nå, blir et nytt hotell så må bare forsikre oss om at alt vi trenger er tilgjengelig osv 🙂 Så god du er. Tusen tusen takk <3

    4. Anja: ift å tørre så er det ingenting å være redd for kjære deg? folk er så snill, imøtekommende og like som deg i interesser. Du hadde garantert stor trivdes. Mange reiser alene ( de fleste faktisk ) og du blir så godt tatt vare på 🙂

    5. Katrine: haha, jeg prøvde, og klarte overhode ikke å klippe og redigere filmen. Så nå er det youtube opplæring på denne frøkna. Skal få det til 😀 Vært på nattevakt i natt så skal bare våkne litt her, så skal jeg se hva jeg kan klare. Gøy at du etterlyser det 😉 det kommer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg