Ta vare på deg selv

Foredraget er sponset

I dag føler jeg meg takknemlig og heldig, tatt vare på og glad. Det siste døgnet har jeg mottatt så mange nydelige meldinger fra dere, og jeg blir helt varm av omsorgen dere viser. Flere av dere har fått med dere at jeg har startet i ny jobb, og at jeg fremdeles har beholdt min jobb som PT, spaltist i ShaoeUp og selvfølgelig alt relatert til bloggen ( som sannsynligvis er litt mer jobb enn folk kanskje tror ). Det har resultert i at jeg har tøyd strikken langt ift våkne timer i døgnet, stressmengde og daglig aktivitetsnivå. Når jeg svarer mail, meldinger, snaps og kommentarer på sosiale kanaler både klokken 02 på natten, og klokken 06 om morgenen, så er det kanskje ikke så rart at folk rundt meg begynner å reagere. Jeg har det helt fint og har store planer om å roe litt mer ned fremover. Jeg har hatt opplæringsuke på sykehuset, og dermed ble det litt heftig i en periode nå. Takk for alle gode omsorgsfulle ord, tenk så heldig jeg er som har så gode lesere. Jeg føler flere av dere har blitt som venninner jeg. 

I tiden fremover skjer det så mye gøy at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. I morgen skjer kanskje det aller største. Da flytter verdens søteste, minste og vakreste lille valpegutt inn hit. Jeg kan nesten ikke tro at det skjer i morgen. Dette har jeg ventet så lenge på. Etter den triste episoden med en selger som ombestemte seg dagen før vi skulle få valpen, så måtte vi bare fortsette valpejakten, og nå har vi nå funnet en helt vidunderlig liten krabat. Jeg gleder meg til å presentere han for dere <3 

En annen artig som jeg gleder meg til er foredrag med Berit Nordstrand torsdag 9 februar, i Q42 her i Kristiansand. Tema for foredraget er: Ta vare på deg selv. Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å høre på denne dama, og hva hun har å komme med. Berit Nordstrand er 6 barns mamma (!!), lege og forfatter. Jeg tror og håper dette vil bli et utrolig engasjerende foredrag om de temaene jeg brenner aller mest for. Her vil det vil det fokuseres på hvordan mer nytelse i nydelige matretter kan gi deg en friskere kropp. Berit har lyst å dele hvordan mat, fysisk aktivitet og det mentale kan spille på lag og gi fantastiske resultater. Hun sier selv at metodene hennes passer for alle aldre og i alle livsfaser. Jeg er spent, og gleder meg veldig!

Jeg har sendt dette eventet til alle mine venninner, og håper vi blir en god gjeng. Er du fra Kristiansand og har lyst å bli med så er det enda noen billetter igjen. Les alt om eventet og book billetter HER. 

 

Smiiiil Maren 

 

15 kommentarer
    1. Var på det samme foredraget for to uker siden, og det var knallbra!! Du kommer til å lære så masse nyttig😄😄

    2. Så gøy med hund. Hvorfor skriver du ikke hva slags rase det er?
      Hvordan har du tenkt å kombinere valp med ny jobb og de andre jobbene dine? Skal du være hjemme de første ukene eller kan du ha med hunden på jobb? Har så lyst på hund men vet ikke om jeg har tid nok til en…

    3. Kia: Fordi jeg skal fortelle alt om valpen i et eget innlegg, med masse bilder av den og alt av informasjon <3 Jeg har ikke valp alene, det hadde aldri gått. Dette er min kjæreste og meg sin valp sammen 🙂 Ja vi blir hjemme litt på skift, også blir den med oss. Alt er nøye planlagt i flere måneder, så det skal nok gå veldig bra 🙂 Forstår at du tenker at det kan bli utfordrende for deg å ha tid til en valp alene, det er enormt mye jobb, spesielt i starten. Jeg som sagt aldri hatt tid alene, men sammen skal det gå fint.

    4. Så utrolig gøy 🙂 Vil anbefale deg å bli medlem i “Miniatyrhund i Agder” og “Hund i Agder” på facebook! Er greit både hvis man vil sosialisere hunden, se arrangementer i området og hvis man generelt lurer på noe eller vil ha tips 😀

    5. Gratulerer. En liten valp. Så utrolig koselig. Gleder meg til å se! En liten valp lukter så godt, tinder masse og gir så mye glede. Og mye jobb, men den knytter seg fort. Helt herlig.

    6. Så koselig med valp <3
      Når det gjelder Nordstrand håper jeg du skrur på din kritiske sans før det foredraget. "Bare" fordi hun er lege betyr det ikke at hun har alle svar. Dama har fått mye kritikk for å være uvitenskapelig og å "cherry-picke" forskning som støtter det hun allerede mener. Til tider ganske dårlig forskning. Mye av det hun mener om kosthold feks er ganske far out. Synes det er synd :-/ Selfølgelig ikke bare negativt ned henne,men skulle bare ønske at folk ikke slukte det rått liksom.

    7. Maria: Ja jeg vet , hørt mye kritikk selv også. Derfor jeg er så utrolig spent 🙂 Jeg går inn med åpent sinn og de kritiske brillene på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg