Når du trenger å kose deg litt

When you need a treat <3 

I går kveld måtte jeg kose meg litt ekstra, rett og slett fordi dagen i dag innebærer noe jeg har vært veldig spent på, og faktisk ordentlig nervøs for. I dag er nemlig min første dag i ny jobb, og jeg kjenner at pulsen min øker bare jeg skriver det. Kosen i går ble derfor en hjemmelaget kaffe latte med smak av vanilje, toppet med mini-marshmellows. Mmmm. 

Kaffen lager jeg enkelt med halve glasset med sterk kaffe, deretter en proteinshake med ca 10g vanilje-proteinpulver og ca 1 dl varm vann, og 1-2 dl varm melk. Jeg varmer melken i en gryte. Så drypper jeg et par dråper stevia i koppen og rører godt rundt. Så enkelt og så godt. Jeg drikker en slik kopp hver eneste dag, og koser meg så med det. Det er ikke hver dag jeg har marshmallows i da, det var kun for litt ekstra kos i går kveld. I dag har jeg den med meg i en to-go kopp, som jeg skal kose meg med mens jeg går til jobb. I dag har jeg byttet vanilje ut med sjokoladesmak, og det funker supert det også. 

Jeg gleder meg til å titte innom dere igjen i kveld, og fortelle dere om dagen min. Forhåpentligvis har det gått greit <3 

Hvordan har dere det i dag? Fortell meg gjerne litt om din dag i kommentarfeltet. Ingenting er bedre enn å sjekke bloggen etter en lang dag, og se at det ligger små spor fra dere her. 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Gratulerer med ny jobb. Så gøy og spennende. Idag har jeg turnus fri, siden jeg jobbet hele Helgen. Men litt usikker på hva jeg skal gjøre. Spilte fotballkamp i går kveld, så merker at kroppen er ganske sliten, men skal ut å gå en tur ihvertfall. Og kjøpe nytt sengetøy!!
      Gleder oss til å høre om dagen din. Du jobber kanskje ikke 100%?
      Anja

    2. Den kaffen hørtes kjempegod ut!
      Veldig lykke til i ny jobb, Maren. Det kommer helt sikkert til å gå kjempebra! 😀 Gleder meg til å få oppdatering og høre hvordan det har gått 🙂

    3. Hei fine du! Hvordan føler du sykepleiestudiet har vært? Er det mye praksis og vanskelig teori? Hvordan tenker du videre om å jobbe turnus og kvelder om dette gjelder videreutdanningen du vil velge? Vurderer sterkt å begynne å studere det samme, virker som et spennende yrke med mange muligheter videre, men vanskelig å velge..

    4. Så arti! Håper første dagen i ny jobb gikk bra! Jeg er litt småsyk enda og sliter litt med når jeg skal presse meg på trening igjen, så idag tror jeg jeg tar meg en liten gåtur, frisk luft er jo så godt. Ha en fin kveld videre da 🙂

    5. Håper du har hat en fin dag i nye jobben.
      Den kaffien høres kjempe god ut, prøva den når eg kommer heim igjen. Eg jobber på båt, og skal på fri om ca 2 uker.

    6. Lykke til i ny jobb! <3 håper vi får en oppdatering om jobben 😉
      Jeg var på sirkeltrening i går kveld. Pleier å gå en gang i uka, men har hatt et opphold på 4 mnd pga en operasjon. Så kjenner meg godt støl i dag ja! 😀 ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg