Dette har jeg aldri gjort før

Jeg har lyst å gjøre noe jeg aldri har gjort før, som jeg vet at flere av dere har etterlyst. Jeg tenkte å prøve meg på en liten videoblogg til dere, og hva er vel da gøyere enn å kjøre en mini-spørsmålsrunde, og svare dere på video? 

Junkyard XX-XY hoodie  (aff.link) //  Reebok Tights 

Det er noe helt eget ved å få svar på spørsmålene med lyd og visuelt bilde, det gir så mye mer enn kun ved tekst. Jeg kjenner allerede at jeg er litt spent og litt smånervøs. Jeg har aldri snakket til dere på video før, så det kan jo bli veldig spennende. hehe. Jeg må bare advare dere på forhånd – jeg er fra Kristiansand og har en helt drøyt bred sørlandsdialekt. Jeg skriver bokmål på bloggen, og jeg vil tro noen av dere får dere en liten overraskelse over den gode brede sørlandsdialekten. Mange av samarbeidspartnerne mine synes det er fryktelig festlig når vi har Skype/telefon-møter eller møtes i virkeligheten etter kun å ha mailet med hverandre, og jeg babler i vei med mine blaude konsonanter. 

Så da må jeg spør dere mine kjære lesere: HVA LURER DERE PÅ? Legg igjen spørsmål i kommentarfeltet, så skal jeg prøve å besvare på mange spørsmål som mulig på video til dere. Hjelpes dette tror jeg kan bli skikkelig gøy, eller skikkelig kleint. Haha, vi får se!

 

Smiiiil Maren 

 

32 kommentarer
    1. – Hvordan du balanserer kostholdet ditt på en god måte for å få i seg det man skal i tillegg til å holde seg unna for mye søtt?
      ? Angående cardio, intervaller og jogging og ting i den duren, jeg leser at du trener cardio samtidig som du kjører en del styrkeøkter, men er det slikt at det går helt fint ann å ha to dager i uka hvor man kjører cardio eller intervall samtidig som man trener rumpe og denne blir større? For en del som har skikkelig trent, stor rumpe sier de ikke trener cardio, og at dette bare er med på å fjerne fettet fra rumpa, og forbrenne alle kalorier. Så bør man kutte cardio helt ut for å kunne få en trent og fin rumpe? For når man løper så ja.. håper du skjønner hvor jeg vill! 🙂
      ? Hva pleier du å unne deg i helgene?
      ? Holder du det usunne kun til lørdag, eller unner du deg selv noe når det frister?
      ? Topp 3 guilty pleasures?
      ? Hvor lange pleier øktene dine å være? Eller er det slikt du trener så lenge du ønsker
      ? har du faste hviledager, eller tar du treningsfri når du føler for?:)
      ? Får du dårlig samvittighet om du skipper en treningsøkt, spiser noe usunt eller noe i den duren?
      ? Er du glad i proteinbarer, hvor ofte spiser du slike barer? Og isåfall hvilke er dine topp 3 favoritter
      ? Favoritt treningsantrekk?
      ? Tips til sunne «go to» måltider til frokost, lunsj og middag?
      ? Kunne du hatt dager innimellom hvor du enten poster på bloggen eller snapchat hvordan en vanlig dag ser ut for deg? Både da hva du gjør når du står opp, hva du spiser i løpet av hele dagen, og treningsøkt, hvilke øvelser du gjør og slikt? (et innlegg f.eks med matdag i bilder)
      ? Kunne du lagt ut et innlegg med dine 5 favoritt øvelser for magen, som det går ann å gjøre uten vekter, og som man skikkelig kjenner at det brenner i magemusklene?

    2. Det hadde vært gøy å høre deg fortelle om en spesielt bra treningsøkt – og om hvorfor den økten ble så bra

    3. Lurer på hvilken hunderase du landet på (valpen du egentlig skulle hente), åsså om du kan fortelle litt om sykepleier jobben din, hvor stor stilling etc.

    4. Jeg er nysgjerrig på om du har noen gode tips til å holde liv i et kjæresteforhold? Og hvordan kan en typisk dag se ut for deg? (Sikkert variert, så ta gjerne noen eksempler).

    5. Så gøy! Jeg er sikker på at du fikser det strålende. Jeg har troa og gleder meg masse. Spørsmål, hva er din beste Norges opplevelse (tur, sted) og hvorfor startet du å blogge?
      Ellers lurer jeg på hva du gleder deg til framover? Og om du skulle invitert en ukjent hjem til deg, hvem hadde det vært?
      Anja

    6. Så gøy, det gleder jeg meg til:) Lurer på om du har tenkt å jobbe som sykepleier igjen i nærmeste fremtid, og hvis, i hvilke sammenheng?:)

    7. Elsker bloggen din, har lest den i mange år! 🙂 Jeg lurer på:
      -Kunne du tenkt deg å prøve et vegetarisk/vegansk kosthold, med tanke på miljø og helse osv?

    8. Anonym: Jeg føler egentlig ikke jeg oppdaterer sjeldent? Er en til to ganger om dagen på blogg, og 2-3 på Instagram og ofte opp mot 10-15 snapper + instastory sjeldent ? 🙂

    9. Er ikke du utdannet sykepleier? Hvordan utdannet du deg til det? Har du planer om å starte i jobb som sykepleier i nærmeste fremtid?
      Elsker bloggen din <3

    10. E-L-S-K-E-R bloggen din! Den gir meg massevis av inspirasjon. Og er så gøy å lese det du legger ut :D!
      Her er et par spm jeg lurer på:
      – favoritt frokost/lunsj/middag?
      – skeier du ut i hverdagen?
      – hvor ofte trener du?
      – favorittsnack? ( sunn)
      – Har du et tips for å ikke ha søtsug på kvelden, og som man kan spise med god samvittighet?
      – favorittsnack (usunn)

    11. -Hva er ditt forhold til BCAA og PWO?
      -Har du hatt et anstrengt forhold til mat og/eller trening før?
      -Hvordan ser en perfekt dag ut for deg?
      -Hvor er du i livet om 10 år?
      Elsker bloggen din!

    12. -Bruker du mye Legg til i ordliste?(altså alt annet en det vi finner vi vanlig mat, for eksempel pulver, barer etc.
      -Bruker du mye kunstig søtning?
      -Tenker du noen ganger på om kunstig søtning og proteintilskudd kan ha innvirkning på kroppen senere f.eks utvikle sykdom
      -Kunne du vist mer om hverdagen, ikke bare “glansbildet”, men når du skeier ut, dropper økter osv..?
      PS: elsker bloggen din!!

    13. Hva er din favorittmiddag?
      Har du tenkt å bruke sykepleierutdannelsen til noe?
      Har du planer om å gifte deg eller å få barn?
      Har du noen spesielle drømmer for framtiden?

    14. Hva gjør deg lykkelig?
      Hvilke sanger får deg til å shake og riste løs, danse vilt?
      😀
      Hvilken årstid liker du best?

    15. Spiser familien din vanligvis sunt som deg? Føler ofte når du legger ut bilder fra familiemiddager o.l at det går i relativt sunn mat 🙂
      Har du lyst på barn?
      Vet du skrev noe om at du slet med oppblåsthet/mageproblemer for en stund siden? Er dette noe du har slitt med lenge, og har det blitt bedre? Eventuelle tips til andre som sliter (inkl. meg selv)?

    16. Bare tull det noen skriver om at du oppdaterer sjeldent – jeg synes du er flink til å legge ut innlegg jevnlig! Du balanserer det så bra!
      Jeg skulle ønske du kunne fortelle litt om den gangen du bestemte deg for å gjøre en livsstilsendring. Hva du tenkte og hvordan du gikk frem – det tror jeg kunne inspirert mange <3

    17. Så tøff du er som tar steget videre med video! Jeg kunne tenkt meg å se deg lage mat. 🙂 For eksempel Maren-skåla, speltlompepizza eller noe annet som du spiser mye av. Men det var kanskje ikke det du tenkte i første omgang. Blir uansett koselig å se deg “live”. 🙂

    18. Først av alt, takk for at du gir så mye av deg selv, inspirerer, gleder og motiverer! Synes du gjør en veldig bra jobb!
      Det jeg lurer på er;
      – Hvordan har du det om dagen?
      – Hva skal til for å gi deg motivasjon og glede både når det gjelder trening og andre ting?
      – hvordan og hvorfor ble du interessert i trening og kosthold?
      Ellers synes jeg det er fint at du deler både gode dager og litt mindre gode dager, og at du varierer litt av det du skriver om 🙂
      Lag deg en fantastisk dag! 🙂

    19. Hei Maren! Jeg har et par spørsmål.
      – Har det noe å si hvilken rekkefølge man trener styrke og cardio i, på samme økt?
      – Hvordan er din opplevelse av sykepleier utdannelsen på uia? Jeg vurderer å starte på det, så hadde vert veldig gøy å høre din erfaring
      – Personlig er jeg overvektig men glad i å trene- og jeg ønsker å gå ned i fettprosent samtidig som jeg blir sterkere. Hva er dine beste tips for klare det?
      Ellers må jeg bare legge til at bloggen din er SÅ motiverende, du gjør en god jobb:)

    20. Hvordan holdninger har du til pels? Kunne du gått med dyre pelsjakker som feks. parajumper og canada goose?

    21. -hvordan klarer du å holde deg så positiv hele tiden? syns virkelig det stråler av deg for tiden!
      -hva tenker du om veganisme?
      -kunne du tenke deg å bli mamma en dag?
      -har du noen øvelser å anbefale som kan bygge muskler rundt knær (pga. skade)
      -hva er ynglingsboken din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg