I min handlepose

Flere av dere har etterlyst flere handlepose-innlegg, og i mangel av noe spenstig mandagshandel så viser jeg dere heller helgens handlepose. Den bestod av mye av det vanlige, men med et par godsaker i tillegg. Litt smågodt, en pose popcorn og ferdigmix med vafler. Mmmm. Ellers er det frisk frukt, bær, diverse pålegg, meieriprodukter, salat, pepsi max bokser, og to pakker med lomper som ikke ble med på bildet. Jeg er så hekta på lompepizza om dagen, så det blir ofte løsningen når jeg mister kreativiteten på matfronten.  

En vanlig handlepose er kanskje hakket mer inspirerende, men noen ganger er det jo fint å vise litt annet enn kun frukt, bær, salat og grove kornprodukter. Nå er det mye sunt i denne posen også da, men jeg synes det er inspirerende å se andre handleposer som inneholder annet enn kun brokkoli og egg liksom. I dag skal jeg på ny handletur, og da skal jeg forsøke å huske å knipse litt bilder av innholdet til dere. I dag blir det storhandel, for etter denne helgen er både skuffer, skap og kjøleskap rimelig ribba. 

Ha en super mandag videre mine venner. 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 jeg lurte på om guest protein i vaniljesmak er noe du vil anbefale? tenker å bruke det i bakst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg