Den fine balansen

Jeg blir så glad av disse bildene, de representerer hele mitt kosthold føler jeg. Ja takk begge deler, litt sunt og litt mindre sunt, i en finfin kombinasjon. Denne helgen har vi litt ekstra kosehelg her hjemme, og dermed ble det vaffelsøndag. Vaflene er ikke av den sunne typen, men frukt og bær veier litt opp for det. Jeg har en nydelig sunn oppskrift på vafler til dere også, den tenker jeg å dele til uken. Vanlige vafler i helgen, og sunnere grove vafler i uken – det kaller jeg balanse. 

I går på butikken så jeg faktisk at det nå har kommet en ferdigmix med grove vafler. Jeg mener å huske at de var fra Eldorado, posen var utrolig fin og hadde det ikke vært for at jeg hadde bestemt meg for at jeg hadde lyst på ordentlige vafler denne helgen, så hadde den posen garantert blitt med meg hjem. Jeg er nok litt sær som tenker på at posen ser fin ut, men jeg synes sånne ting er litt gøy. Jeg skal dra tilbake å ta en titt på næringsinnholdet, for hvis det er bra så er det jo helt genialt. Noen av dere som har sett den, eller testet den? 

I dag blir det en del jobbing før kvelden skal brukes til å slappe av og lade opp til en ny uke. Jeg liker så godt å få unna alt av jobb som ikke har blitt gjort i løpet av uken på søndager, slik at jeg kan starte uken med blanke ark. Dere som tittet innom snapchaten min i går fikk med dere et par små hint om at min hverdag endres en god del om kort tid. Jeg skal fortelle dere mer om dette veldig snart. Bloggen vil selvfølgelig fortsette på samme måte. Jeg har jobbet i kulissene med flere store ting de siste ukene, og nå er tiden straks inne for å begynne å dele med dere. Jeg gleder meg! 

Ha en nydelig søndag mine venner. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei Maren! Jeg lurer på hvor du kjøpte de joggeskoa som du la ut på my storyen din på Snapchat??💛 Ha en fin søndag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg