OsloLove

Endelig er jeg hjemme igjen i min egen sofa, og det føles så utrolig godt. Disse to dagene i Oslo har gått i ett, og jeg har fått gjort utrolig mye på kort tid. Jeg har hatt to helt ville treningsøkter på Barrys Bootcamp, jeg har hatt et produktivt og bra møte med min arbeidsgiver Side2 / Nettavisen, jeg har rukket kaffe med Oslovenner, Vixen blog Awards, spist på Lett – mitt favoritt lunjsted, spist nydelig hotellfrokost på Hotel Christiania Teater, og jeg har vært innom et PRbyrå for aller første gang, og opplevd hvilken fantastisk candy store for voksne det er. Hjelpes så mye fint det var der, det gikk helt rundt for meg. Spalt PR har flere av merkene jeg elsker, og jeg storkoste meg på besøk hos dem. Jeg fikk også låne nydelige smykker fra Huldersølv som jeg brukte på Vixen Blog Awards. Jeg er ikke vant til å låne dyre flotte ting, og synes dette var veldig stas.

Selve prisutdelingen var veldig gøy. Jeg ble sminket av flinkeste Dajana Tomanovic, og håret mitt tok Fetisha Williams seg av. Flinke, herlige og fantastisk morsomme jenter. Jeg hadde kun møtt Dajana tidligere, før jeg endte opp på hotellrommet med hele deres gjeng. Fy søren for en inkluerende og bra gjeng med hjertemennesker. Tusen takk <3 Hvis du synes det er gøy med sminke, eller har lyst å lære om sminke, så må du sjekke ut Dajana sin instagram. Jeg blir helt målløs av hvordan det går an å være så flink. Det var ekstremt uvant for meg å se meg selv med så mye sminke, og jeg trives uten tvil best med bare litt naturlig sminke, men for en kveld som dette var det super gøy. Kamera var ikke med på Vixen, så la oss ta en liten snapcollage: 

Alt i alt har det vært to helt fantastiske dager, og jeg sitter igjen full av gode opplevelser. Det var utrolig bra på tur, men følelsen av å bli hentet av min kjære på flyplassen, komme hjem, ta seg en dusj og spise nydelig middag var virkelig helt ubeskrivelig. 

Her kommer et lite bildedryss fra Oslodagene: 

Tross et super tett program rakk jeg innom en super fresh ny sportsbutikk for litt shopping. Juice tror jeg den het, ligger på Eger. Så mye fint. Dette er ikke noe sponset, bare et tips om en kul butikk. Nå skal jeg tilbake til sofakroken, på bordet står snacksen klar og straks er det tid for filmkveld. Macen legges bort, nå skal jeg senke skuldrene og bare nyte følelsen av å være hjemme igjen. 

God helg alle sammen, nyt den og gjør noe ekstra koselig. 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt to fine dager i Oslo!! Som jeg angrer på at jeg ikke kom bort å sa hei idag tidlig da jeg gikk forbi deg ved slottet.. men veldig hyggelig å få en hilsen på snap 🙂
      Ha en fin kveld videre!

    2. Høres ut som noen fantastiske dager. Og gratulerer så masse med å være nominert og nesten vinne. Du er rå! Kos deg hjemme med din kjære og nyt helgen videre. Jeg skal på hytta sammen med mamma og pappa og hunden og gå masse på langrenn!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg