En svett start på Osloturen

Oppholdet er sponset

Jeg har vært i Oslo i under et døgn og allerede har jeg rukket så mye. Koselig sushi i går, en natt i den beste hotellsengen jeg noensinne har opplevd, en svett morgen på Barrys Bootcamp med freshe jenter og nå nyter jeg en alle tiders hotellfrokost. Puh – det går unna i svingene.

Før jeg skriver noe mer må jeg få lov å si tusen takk for alle nydelige ord dere la igjen på innlegget i går. Det er litt skummelt å være så ærlig og åpen med dere, men når dette er responsen så føles det både trygt og utrolig bra. Tusen tusen takk <3

La oss ta det fra begynnelsen. I går kveld sjekket jeg altså inn på Hotel Christiania Teater og fikk et helt nydelig rom. Dere som følger meg på snap fikk se rommet i går, helt utrolig flott. Hele hotellet er i en lekker, mørk og litt eksklusiv stil, med mye sort, gull, bronse og jordfarger. Vet dere noe som er litt gøy, for to år siden ble Vixen blog Awards faktisk avholdt på dette hotellet, og det året var det jeg som vant!!! Det er litt artig å tenke på. 

Allerede klokken 05.50 ringte klokken i dag morgen, og en drøy halvtime etter var jeg ute av døra på vei mot Barrys bootcamp. Min gode venninne Stine Hartmann holdt timen, og vi var en finfin gjeng som deltok. Både Lotte, Catrine og enda en Cathrine var på timen, og sammen svettet, pustet og peste vi oss gjennom 60 brutale minutter. Fy flate så gøy det var!!! Jeg håper jeg rekker enda en runde innom der før jeg drar hjemover i morgen. Dette er så min type trening, intervallbasert og med høyt tempo. I like! Stine er rå som instruktør, og jeg blir så motivert når hun pusher på. 

Nå sitter jeg å koser meg med en stor frokost på hotellet, straks skal jeg avgårde å møte stine igjen for en liten runde i sentrum med henne. senere venter enda et møte før jeg skal treffe fineste Dajana Tomanovic som skal hjelpe meg med makeup for kvelden. Er det mulig å bli så heldig at man får hjelp av den desidert dyktigste makeup artisten jeg vet om. Jeg hadde vært så lost jeg uten henne. Jeg kan liksom maskara og mineral pudder jeg, that´s it. I kveld kommer hele blogg-fiffen og da er det greit å se litt fresh ut. Skille meg ut kommer jeg til å gjøre uansett, jeg er hun der som vakler rundt på høye heler og ønsker seg tilbake til tights, høy hestehale og joggesko. Hehe. 

Nei nå må macen bort, stine er like utenfor og det er på tide å komme seg avgårde. Ha en nydelig dag dere, og følg gjerne med på snap og Instagram utover dagen og ikke minst kvelden. Det oppdateres hyppig! Dere finner meg på marenerdvik. 

 

Smiiiil Maren 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg