Hektiske spreke dager

I går hadde jeg en av de mest innholdsrike og hektiske dagene på lenge. Dagen startet med en en stor fotoshoot for hele tre kommende treningssaker i ShapeUp. Jeg hadde som alltid med meg min super dyktige og herlige fotograf Victoria Nevland, og sammen sjekket vi inn på CrossFit Kvadraturen. Super snillt av dem å låne bort litt av boxen sin til oss. Høyt under taket, perfekt lys og et kult industripreg la til rette for en super shoot. 

Victoria og meg har jobbet sammen så lenge nå at vi nesten ikke trenger å snakke sammen for å få gode bilder. Vi kjenner hverandre, og hun vet akkurat når hun skal ta bildene, og jeg føler meg så trygg på henne at vi sjeldent trenger mer enn to tre bilder pr øvelse så sitter det. Det er så behagelig, for slike fotoshoots kan være ganske så kleine med ukjent fotograf og ukjent sted. Jeg er så takknemlig for å ha denne nydelige jenta på laget, hun er så flink og jeg storkoser meg sammen med henne. Jeg ble sittende å skrive programmer til langt på kveld, og jeg tror og håper dere vil like resultatet. Det er som sagt tre ulike programmer, med tre helt ulike fokus. 

Ellers er det mye spennende som skjer om dagen. Det er januar og starten på en nytt år, det betyr hektiske tider som oss som jobber med fysisk aktivitet, helse og ernæring. Jeg gjør masse artige intervjuer om dagen, bidrar i ulike helserelaterte saker og møter masse nye, spennende kunder. Jeg kjenner at jeg må minne meg selv på å puste litt mellom slagene, for nå går det unna. Det er jo dette jeg brenner for, og jeg føler meg søren så heldig som får lov å påvirke, inspirere og forhåpentligvis motivere folk til en sunnere, lettere, gladere og mer energisk hverdag. Det er så kult det! 

I dag skal jeg jobbe hjemmefra frem til klokken 12, også er det lunsj med mine to kusiner. Det går alt for lenge mellom hver gang jeg ser dem, og endelig fikk vi booket en lunsjdate.

Resten av helgen blir faktisk bare jobb og helgekos. Søndag skal vi filme en morsom greie som kommer ut i slutten av måneden. Neste helg derimot, eller rettere sagt fra og med onsdag neste uke blir det ut på tur. Da er det Oslo og Vixen blog Awards på planen. Jeg reiser inn en dag før prisutdelingen, og skal møte masse fine mennesker, i et par spennende møter, trene på Barrys Bootcamp og masse annet. Det er bare å lade batteriene mens man kan, for det blir to heftige døgn. I kveld er planen film og noe ekstra godt til middag, jeg kjenner at nachos frister aller mest. Mmmm. 

Har dere noen spennende planer for fredagen? 

 

Smiiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Anonym: Hehe, ja. Jeg har farget dem, men også tatovert inn noen ekstra hår. Så akkurat nå er de fryktelig mørke, de vil lysne seg betraktelig. Jeg gjorde det for kun to dager siden hos Anita på Auds hudpleie. Jeg har ganske lite hår foran på øyenbrynene mine, så dette var helt gull for meg for å tette dem og jevne dem ut 🙂

    2. Nå er det på høy tid at jeg legger igjen en kommentar her, for makan til fantastisk blogg! Jeg har vært fast leser lenge og jeg gleder meg hver dag til å kikke innom her 🙂 Skikkelig feelgood-opplevelse hver gang! Du gir meg masse motivasjon og inspirasjon! Du virker som en veldig positiv, livsglad, energisk og jordnær jente og det smitter veldig over 🙂 God og sunn balanse når det kommer til kosthold og trening! Ps: jeg prøvde gulrotpannekakene i dag og de var helt nydelige… nam 🙂

    3. Hanne: Ååå for en nydelig kommentar. Denne varmet virkelig, tusen tusen takk <3 Å så herlig at du likte pannekakene, helt hekta på dem selv. Lager de hele tiden, så gode og i tillegg sunne. Helt perfekt! Ønsker deg en super helg <3

    4. Jeg løper mye på tredemølle, men har ikke funnet noen sko som jeg syns er gode nok å løpe med. Er det noen du anbefaler? Jeg prøver å lese meg litt opp på ulike tester som har blitt gjort, og der har blant annet adidas ultra boost fått god tilbakemelding. Har du prøvd disse på tredemølle? 🙂 Det spiller ingen rolle hva de koster

    5. Maria: Ja det er den skoen jeg selv bruker, og er nå på tredje paret. Uten tvil beste løpeskoene jeg har testet. Jeg har ikke noe
      Spons eller samarbeid Adidas og betaler dem selv. De er fryktelig dyre – men for meg er de så gode at det er verd det:):)

    6. ååh takk 😀 skal en tur på løpelabbet nå og testet hva slags sko som passer meg. Håper de sier Adidas ultra boost haha !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg