Det er dette det handler om

Dont think – just move 

I dag er det ett ord som skal få lov å prege min treningsøkt og det er bevegelsesglede. I dag er det ingen faste øvelser, repetisjoner, timede pauser og faste sett. I dag bare beveger jeg meg, leker meg og kjenner på hvor utrolig godt det er å ha en kropp som fungerer. For meg finnes det ikke noe viktigere enn trenings- og bevegelsesglede. 

Kan du huske sist du lekte deg med en rocke-ring? Når hoppet du strikk, eller tau sist? Når tegnet du sist opp et paradis og hoppet med barna dine? Når prøvde du deg sist på en hodestående, rulle kråke eller bro? Finn frem en madrass og legg den ut i stua, rull rundt, turn og lek deg. Ta en tur ut i skogen og finn en grein du kan henge litt i. Lek sisten og gjemsel med barna, bare beveg deg, lek deg og nyt en kropp i aktivitet. 

Min aktivitet ble en herlig miks av dette: 

  • Hodestående
  • Bro
  • Rocke ring
  • Pullups
  • Hengende splitt
  • Spensthopp 
  • Lek på kettlebells ( som i grunn ble mest knall og fall)

Utrolig gøy, befriende og herlig. Jeg ble både svett og fikk puls av dette her. Så i dag er min lille oppfordring til dere – ikke tenk så mye, bare beveg deg og ha det gøy. God søndag <3 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hørtes ut som en herlig økt, godt at man ikke trenger å være så disiplinert alltid 🙂
      Hvor er den fine toppen din fra?

    2. Så gøy – så fint å fokusere på bevegelsesglede 🙂 BRA å bli minnet på det – jeg skal ut å leke gjemsel, eller Bom 50’som jeg kaller det he hev

    3. Har du lyst til å komme med tips til en helt svart tights som er super god å ha på? 🙂 En som er veldig god til styrketrening, samt løping og like så godt sofasliting. Har så alt for mange fargeklatter av tightser i garderoben! hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg