Spontaniteten lenge leve

Welcome to paradise 

Vinteren har vært snill mot oss her på sørlandet enn så lenge. Inge snø, bare veier og milde temperaturer. Det kommer nok til å endre seg, og vi i vil få oppleve den typiske sørlandsvinteren med snø og slaps om hverandre. Jeg synes i grunn det er fint med årstider, og liker veldig godt endringene, men akkurat overgangen fra vinter til vår kan være litt lang. I år har jeg valgt å forkorte den ventetiden litt med 11 deilige dager i Thailand.

4-15 mars reiser jeg til Phuket på treningscamp med Nordic Fitcamp. Det skal bli så fantastisk godt med sol, sommer, hvite sandstrender, masse fargerik og sunn mat, tropisk frukt, masse trening, en haug av likesinnede mennesker, og utflukter. Det beste av alt er at jeg får med meg en av mine aller beste venninner på turen. Jeg har opplevd Thailand før, og nå gleder jeg meg så enormt til å dele den opplevelsen enda en gang sammen med henne. Hun er så tøff som blir med på en 11 dagers treningscamp, og jeg kan nesten ikke vente til å reise på tur. 

Jeg hadde en liten runde på bloggen hvor jeg spurte dere hva dere helst ville se på bloggen. Vintertrening hjemme eller solfylte treningsøkter og masse inspirasjon fra Thailand. Det var faktisk ganske likt på begge forslag, men overraskende nok var det nesten flere som ønsket inspirasjon og tips til trening her hjemme i Norge. Av flere grunner valgte jeg å stå over Thailand i januar og bli her for å kickstarte 2017 sammen med dere.

Så slo det meg at jeg kan jo få til begge deler. Så nå blir det styrketrening, utetrening, langrenn, og vintertrening her hjemme i januar og februar, og i mars blir det thaiboksing, løping, masse styrketrening, bootcamp, sirkeltrening, yoga, Crossfit og masse annet sprell fra solfylte Thailand. Høres ikke det ut som en strålende plan dere? Ja takk begge deler! 

Booking av turen skjedde ganske så spontant i romjulen over en koselig lunsj med min fine reisepartner. Det å være spontan og hoppe litt ut i ting jeg vanligvis ville brukt lang tid på å tenk på, er noe jeg vil fokusere på i 2017. Så hva er vel da bedre enn å starte med å spontan-booke en tur til andre siden av jordkloden. Dette blir så bra!! 

Jeg gleder meg så enormt til å kunne gi dere litt av alt, og dele et bredt spekter av sporty inspirasjon med dere i de kommende månedene. Dette er den perfekte oppladning til vår egen camp til Rhodos i juni. Det er fremdeles noen få plasser igjen før den turen er fullbooket. Alt av informasjon finner dere HER. 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Åhh blir så forbaska motivert av deg 😁 stå på du er topp å jeg digger å lese bloggen din ❤️ er sørlending selv å er litt spent på om du skal ha klessalg i 2017? Synes å ha sett det en plass, følger deg på snapp, insta å Facebook men kan ikke huske hvor jeg så det 😊👍

    2. Heihei! du jeg har lyst til å studere PT, men helst nettbasert. Du studerte hos AFPT? Vet du hvordan dette studiet er i forhold til andre? Klarer ikke bestemme meg for hvor.. hehe. Og har du eventuelt rabattkode? 🙂
      Mvh Helene B

    3. Wenche Bjørkevoll: Ja det har jeg. marenNFC2015 er koden, men i morgen er siste frist og det er kun 2 plasser igjen , så nå må du tenke kjapt 🙂 Hehe. Super super gøy om du er med!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg