Box fresh Nikes

Inneholder affilates links

God morgen hjerter. Hvordan har dere det i dag, på lille nyttårsaften? Jeg våknet opp med vondt i hode, og helt tett i nesen og opp i bihulene. Nå har jeg akkurat våknet da, så jeg satser alt på at frokost, en stor kopp kaffe og en god dusj fikser dette. Det er faktisk ikke ok å bli syk dagen før nyttårsaften – det nekter jeg. Så i dag blir det på med skjerf og varme klær, og ingefær-te to go i koppen når jeg straks løper avgårde for dagens gjøremål. 

Brand new Nikes 

Jeg tenkte jeg skulle vise dere mitt nyeste innkjøp er et par Nike Juvenate sko. (aff.link). De er så enkle, klassiske og perfekte, spesielt for meg som helst går i joggesko overalt. Det morsomme med disse er at de er så små og lette at jeg faktisk hadde dem med meg i veska på forrige julebord. På den måten kunne kunne jeg traske hjem i super digge sko, i stede for å vralte rundt på såre vonde føtter etter en lang kveld på høye hæler. Jeg bruker dem til fritids, og på trening, en skikkelig alrounder rett og slett. Jeg har faktisk hatt dem i svart før, og grå. Så dere som har lest bloggen en stund kjenner dem kanskje igjen. Jeg ser at de finnes i hvite også, og de skal uten tvil stå på ønskelisten til våren. Dere finner dem i både sorte, hvite og en nydelig oliven grønn HER. (aff.link)

Nå skal jeg lage meg en omelett til frokost før jeg løper avgårde. I dag har jeg en god del på planen som må fikses før nyttårsaften. Jeg vet selvfølgelig ikke hva jeg skal gå med enda, og det er så typisk meg å begynne å tenke på slik dagen før. Det løser seg alltid, nå er fokus nummer én å lure seg unna denne forkjølelsen.

Håper dere får en fin neste siste dag i 2016 <3 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. God morgen – jeg har også sår hals – det er nesten ikke til å unngå nå om dagen – tusen takk for flott blogg i 2016 og så ser jeg fram til mye ny inspirasjon i 2017

    2. God morgen Maren 🙂
      Huff der er mange som er syk eller brygger på noe i denne tiden dessverre. Du får ha masse god bedring, og håper du slipper å bli ordentlig syk.
      Skoene var kjempe fine 🙂 Hvordan er de i størrelsen? Vanlig/store/små?
      Ha en fin dag 🙂

    3. Line: Tusen takk <3 Håper jeg slipper unna. De er helt normale på størrelsen synes jeg. Jeg bruker alltid str 39, og har det i disse også 🙂

    4. Linn: Nei det er faktisk sant, virker som det er utrolig mange som er smittet med dette her nå. Kjedelig! Så skjønne du er, tusen takk 🙂 Slike kommentarer gir masse motivasjon for bloggen 2017. <3

    5. God bedring. Håper det løsner! Kule sko. Lurer på om det blir nyttårs gave til megselv. Tenkte å ha de på jobben, så jeg lurte på om det er god lufting og demping foran i foten? Om du synes det! Ha en god nest siste dag 2016. Her lader jeg opp til nattevakts helg. Jeg vet ihvertfall hva jeg skal gå ned, den hvite uniformen. Du kommer til å se flott ut på nyttårsaften, uansett! Hilsen Anja

    6. Anja: Ja det er perfekte til det – jeg brukte de grå i praksis på sykehuset 🙂 veldig god luftig foran og god demping til harde sykehusgulv 🙂 Så god du er, og tusen takk for alle herlige kommentarer du legger igjen Anja <3 blir så glad av deg!! Stor klem

    7. Så kjedelig, god bedring. Håper for en kommer seg raskt 🙂
      Utrolig kule og freshe sko altså, digger dem
      Godt nyttår, ser frem til flere inspirerende innlegg i det kommende året.

    8. Så kule sko ! Kunne du laget et innlegg Ift løpesko og hvilke du kan anbefaler som gode til å løpe med ? Trenger noen nye sko da de jeg har å løpe med nå er flere år gamle free run Nike sko som er ganske så flate. Ellers tusen takk for en kjempe fin blogg med masse inspirasjon. Jeg blir så glad og inspirert av deg !! 😀 Nyt siste feriedagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg