Planlegging og proteinkaffe

Jeg prøver å gjøre overgangen fra ferie til hverdag litt skånsom, og prøver derfor å kose meg litt med jobbingen i dag. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er spesielt effektiv, men litt får jeg da gjort, og det er mye bedre enn ingenting. Det hjelper godt på motivasjonen med kaffe fra nytt krus jeg fikk i julegave, nytt mobildeksel som også var en julegave og ny bloggbok. Bloggbok er rett og slett en bok for alle ideer til nye innlegg, alle tips fra dere lesere, faste innslag, og temaer jeg har lyst å skrive noe om. 

I dag sitter jeg å skriver ned alle ideene dere kom med før jul, og lager litt tankestreker rundt de ulike temaene, fyller på med litt på hvert tema ift hva jeg tenker jeg vil skrive om relatert til deres ønsker. Planen er å sitte her å jobbe et par timer til, også lurte inn en liten treningsøkt før jeg skal avgårde til flinkeste Torunn på Neglesalongen. Det er ikke helt meg å løpe rundt med knall røde julenegler, så nå skal de røde byttes med noe litt mer nøytralt. 

Mange av dere spør om kaffen min, og det er min faste kaffe latte med sjokoladesmak. Det er ikke noe hokkus pokkus å lage den.

  • En nespresso-kapsel, eller halv kopp med din vanlige kaffe (helst litt sterk)
  • Så lager du en proteinshake med sjokoladesmak, ca 1 dl vann og 10-15g proteinpulver, rist godt i en skaler. Hell den over kaffen.
  • Deretter varmer du ca 2 dl melk i en kjele, og heller det oppi koppen ti slutt.

Voalá, en sukkerfri, og proteinrik kaffe latte. Jeg drikker dette hver eneste morgen, og koser meg veldig med den. Ingen morgen uten proteinkaffen. Jeg varierer smakene, men sjokolade er favoritten. 

I dag er det kun 2 små dager igjen på avstemningen på Vixen Blog Awards. Jeg hadde blitt så takknemlig hvis du hadde 10 små sekunder til å legge igjen en stemme på FITLIVING. Du trykker på linken HER. Man kan stemme én gang hver 12. time. En stor varm klem til hver og en av dere som tar dere tid, for meg betyr det så mye <3 

Håper dere får en fin dag mine venner. Nå er det ikke lenge igjen til nyttårsaften. Har dere noen spennende nyttårsplaner? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Bra du koser deg. Er jo fortsatt romjul. Kult med bloggbok og flott krus.
      Håper du skal noe spenende og gøy på nyttårsaften, jeg må nemlig jobbe nattevakt hele helgen. Så blir ikke noe feiring på meg. Men men. Litt kjedelig. Men sånn er det i helsevesenet og sykehus. Får håpe på rolig vakt så jeg kan sove litt og se på tv! Hehe.
      Anja

    2. Åååhhh bästa proteinkaffen ej he smakt 😍😘 skal definitivt bli min To Go in the morning 🙂
      Gott nytt år Maren! 🙂 ser fram emot att följa med dig under 2017 ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg