Hvem er det jeg prøver å lure?

I dag skal jeg dele noe med dere, og jeg har gledet meg stort til å fortelle det. Dere har ventet tålmodig, og nå er tiden inne til å dele hva som er planen med soverom nummer to. Jeg lo høyt når jeg så at flere av dere gjettet barnerom!! Det kan jeg forsikre dere om med en gang at absolutt ikke er tilfelle. Jeg tenkte mye på hva jeg skulle gjøre med det rommet. Kanskje kontor? eller gjesterom? Kanskje jeg skulle ha mitt helt eget walk-in closet, det hadde jo vært litt luksus. Så slo det meg, hvem i all verden prøver jeg å lure? Jeg er jo ikke en sånn type jente, og jeg har ikke nok klær til å fylle et helt rom heller. hehe. Det er bare en eneste ting som kan være på det rommet, og det er selvfølgelig TRENINGSROM. 

Så nå dere, nå blir det hjemmegym på frøken Erdvik. Jeg er så gira at det går helt rundt for meg. Jeg har planlagt i flere uker, undersøkt masse i forhold til utstyr, målt opp og hatt tidenes ryddings for å gjøre plass til dette. I går ble siste søppelsekk bært ut av leiligheten med ting jeg ikke trenger, og nå er rommet helt tomt, og klart for forvandlingen om til treningsrom. 

Utstyret kommer allerede til uken, så treningsrommet er på plass før jul. Det betyr at jeg fremover kan dele en hel haug av morsomme hjemmetreningsprogrmmer og ikke minsr treningsvideoer med dere. Jeg har til og med gått til innkjøp av nytt kmerastativ sånn at jeg skal klare å lage skikkelige treningsinnlegg til dere. Fy søren som jeg gleder meg! 

Er dere klare for masse spenstig inspirasjon til hjemmetrening? Jeg fortsetter jo som PT og vil selvfølgelig trene mye på senteret også, så det blir en miks av hjemmegym og treningssenter. Jeg gleder meg til å utforske dette med hjemmetrening og dele masse inspirasjon med dere. Hurra for en sprek romjul, og en rå start på det nye året. 

 

Smiiiil Maren

 

16 kommentarer
    1. Elsker at du er tro mot deg selv og fikser det som du vil og drømmer om!!! Heia deg. Og ja. Klar for masse spenstig trenings motivasjon. Ha en god lørdag. /anja

    2. Høres fornuftig ut med tanke på at du liker å trene mye 😎
      Hadde jeg hatt et soverom til ville jeg ha brukt det til kontor og musikk studio.
      Nå er soverommet en blanding av kontor, musikk studio og treningsrom 😉
      Spensthopp tærer det på knærne hvis man ikke bruker mykt underlag? Tenker på hjemmetrening 💪 Ha en fin helg! Maren 😊

    3. Wow så heldig du er – er spent på om du kommer til å bruke det du som virker så sosial trives kanskje best på treningssenter sammen med andre? Blir gøy å følge med, jeg kjenner ingen som bruker trimsykkelen eller roapparatet de kjøpte på TV shop, men kanskje dette blir andetledes. Gleder meg til å følge med og lykke til – du er en stor inspirasjon

    4. Tone: Tror Maren har en god del år igjen før hun bør tenke på å fryse eggene sine 😀 her i Oslo er gj.sn alder for førstegangsfødende over 32 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg