Kaotiske tilstander

Hei og god morgen fra kaoset. Jeg sitter i skrivende stund med rot på alle kanter. Alle klærne jeg eier, alle skuffer fra skapet, sengen, dyner, puter, alle bøker, bokhyller, skrivepult og alt annet som befant seg å kontoret og soverommet er så lesset ut i stuen. Det er så rotete og kaotisk her at man nesten ikke kan se gulvet, og jeg har aldri noensinne vært så takknemlig for at jeg har et kontor å dra til. Hadde jeg skulle jobbet her i dag hadde jeg blitt sprø. Jeg en en person som blir ordentlig påvirket av omgivelsene mine, spesielt hvis jeg skal jobbe, fokusere og være kreativ. Så i dag gjør jeg kun det aller aller mest nødvendige, slurper i meg en kaffekopp og pakker en stor bag før jeg forlater åstedet. Om et par timer kommer gulvsliperen tilbake hit for å ta de to siste rommene. Etter det er leiligheten endelig helt ferdig, og jeg kan senke skuldrene og nyte førjulstiden fullt ut. Jeg kan også endelig dele hva planen med soverom nummer to er. Det gleder meg meg stort til. 

Jeg ville i grunn bare innom å si hei og ønske dere en fin dag. Jeg er i full gang med å redigere bildene fra bakedagen med Mariann, hvor vi lagde juledrops, cookies, hjemmelagde fløtekarameller, og en haug av andre julekaker. Nå er det mange som forbereder siste kakene til jul, så jeg skal se å få ting ut så kjapt som overhode mulig. Jeg har spesielt lyst å dele julegodteriene med dere, for de er så utrolig fine og perfekte som vertinnegaver eller en koselig julegave. Jeg jobber med saken mine venner, så titt gjerne innom her igjen litt senere i dag. 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Nicole Touch: haha du skulle sett dette. Det står stablet skuffer opp etter veggene, hele sengen er demontert og dratt ut i stuen, alle skapene er skrudd fra hverandre og stablet oppå hverandre i stuen. Absolutt alle klær, bøker,sko, sekker, bagger, kofferter, bare ALT rot jeg har er nå ute i stuen 😛 huff og huff, det er en labyrint å komme seg rundt her. Heldigvis er det kun for et par dager 🙂 🙂

    2. Gjetter at soverom nr. 2 blir treningsrom 🙂 (selvom jeg innerst inne håper det blir barnerom?? hehe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg