Same same, but different

Inneholder sponsede produkter

Husker dere jeg delte en sunn sjokoladekake med dere for en stund siden? Jeg skrev at dette var en kake man kunne kose meg med i hverdagen. Nå har jeg laget samme kaken en gang til, men denne gangen med ny topping. Flere av dere etterlyste bilder av toppingen, så i dette innlegget er det bilder av flaskene. Jeg bruker dem som topping på kaker som dette, på havregrøten min, eller over cottage cheese. Helt fantastisk godt. Kaken er best rett fra ovnen, mens den enda er varm og med iskald melk til. Mmmm

Kaken er en ferdigmix fra proteinfabrikken, men det må da være lov å ta en liten snarvei av og til. Spesielt når både smak og næringsinnhold er så bra som dette. Jeg stor koser meg med denne kaken, og synes det er helt merkelig at den kan være sukkerfri (og glutenfri ). Toppingen på denne er med smak av kokos, og jeg synes det ble ekstra dekorativt med den hvite fargen. Sirupen finnes i en haug av ulike smaker, og dere finner alle HER. 

Nå har fredagsroen senket seg her i huset, og vi skal straks krype opp i sofakroken med en god film. Jeg har forresten noe litt gøy å fortelle dere, i dag har jeg inngått en avtale om leie av en kontorplass. Fra og med mandag skal jeg jobbe med bloggen fra et super koselig kontor, i et herlig kreativt miljø. Da skal jeg love dere at det blir mer struktur og orden på sakene. Jeg gleder meg stort til “første arbeidsdag” på mandag. Jeg har store planer, og er både spent, gira og glad for at dette nå er i boks. Jeg tar selvfølgelig kamera med på mandag, og viser dere mitt nye sted. 

Nå venter film og fredagskos. Vi snakkes mer i morgen hjerter. 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hvordan smaker de ift Walden Farms dippene? Jeg har smakt Walden Farms sin sjokolade saus, men synes den ikke var så god dessverre..

    2. Elina: Nei disse er så mye bedre, mye søtere og rundere i smaken. Disse er jo ikke kalorifrie, kun sukkerfri. så det gjør mye med smak og konsistens 🙂 Anbefales 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg