Aktiv kvalitetstid

De siste ukene har jeg gått tur nesten hver eneste ettermiddag eller kveld, og det er så godt. Det er noe helt spesielt å kle på seg og komme seg ut i kald, frisk luft, etter en lang dag på farten. Jeg jobber mye innendørs, og da er det helt magisk å få komme ut etter endt arbeidsdag. Det er også en super måte å få litt kvalitetstid med både venninner og kjæreste. En god time helt uten forstyrrelser, hvor man kan prate om alt, høre om hverandres dag, og bare nyte å være sammen. Jeg elsker virkelig å gå tur, og nå har vi gjort det så mye at det har blitt en vane. Det har blitt noe vi har lyst til, og ikke noe vi føler vi må eller burde. Det gir mer enn det krever, og det er ganske så deilig. 

I helgen hadde jeg en nydelig tur sammen med Marion og Eline. Vi ruslet rundt i nærmere to timer, med mange pauser og masse kos. Vi fant så mange fine motiver å ta bilde av, og jeg kom hjem med roser i kinnene, støl i lattermusklene og en haug av nydelige bilder. 

Nå er middagen akkurat spist her, og vi skal straks ut på en liten rusletur i mørket. I dag skal vi ha hodelykter med, og det har jeg faktisk aldri brukt før. Jeg gleder meg så. Hodelykt åpner for enda flere turmuligheter, da vi ikke lenger er avhengig av gatelys eller lysløyper. 

Ha en fin tirsdagskveld, kanskje er det flere som fikk lyst til å gå en liten kveldstur? 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Å så fin jakke, hvor er den fra? 🙂
      Det er så herlig med kveldsturer, klarner liksom opp hodet etter en lang dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg