Den beste avgjørelsen

Delvis sponset

God morgen hjerter. Har dere sovet godt? Jeg har lyst å starte dagen med å dele noen bilder fra helgen. Det var så fantastisk fint vær. På søndag tok vi med oss kaffe opp på takterrassen, og koste oss i strålende sol med tidenes utsikt. 

Nike sko  //  Holzweiler skjerf  //  Cheap Monday bukse // Moss Copenhagen skinnjakke  (adlinks)

Jeg lovet å oppdatere dere på gårsdagens oppussings / førjulsvask, og jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Dere som følger meg på snap fikk se min spontane reaksjon av lykke når jeg kom inn dørene i går etter Clean Sør hadde vært her. Det som ventet meg var nemlig en skinnende ren leilighet, hvor absolutt alt var gjort. Klær fra stativet var brettet, oppvaskmaskinen var tømt, alt var organisert og ryddet, putene var fluffet, alle flater var skinnende rene og hele leiligheten bare lyste. Badet var så rent som jeg aldri har sett det, dusjen var uten tvil skrubbet og soverommet var en drøm. Aldri har sengen vært redd opp så lekkert. Nei dette var rett og slett en liten opplevelse.

Det å ta en slik utvask er kanskje litt luksus for mange, men hvorfor ikke unne seg det? Man står på, jobber og styrer i en super hektisk hverdag. Det nærmer seg jul, og det som skal være kos blir bare stress fordi man føler man ikke rekker over alt. Jobb krever sitt, familieliv med barn skal kjøres og hentes, følges opp med skole og lekser, juleavslutninger, og fritidsaktiviteter. Studenter med store eksamener og avsluttende prøver. Julegavehandling, baking og klargjøring til jul. Alt dette er koselig, men når du i tillegg midt oppi det hele har en stor leilighet eller kanskje et helt hus å vaske, så kan det blir mer kaotisk og stressende enn hyggelig. Så da tenker jeg, hvorfor ikke unne deg litt hjelp? Jeg vet hvertfall at jeg unner absolutt ALLE å få oppleve å komme hjem til et skinnende rent hjem, og kjenne på den magiske følelsen jeg hadde da jeg kom inn dørene her i går ettermiddag. Førjulstid handler om familie og tid sammen, det frigis mye tid når man ikke lenger trenger å tenke på at huset skal vaskes til jul. 

Jeg må fortelle dere en ting til som var utrolig søtt. Etter jeg hadde sett over hele leiligheten og gikk rundt her med stjerner i øynene så oppdaget jeg en søt liten pose på spisebordet mitt. Vet dere hva det var? En liten godteripose med rosa sløyfer på, fylt med rosa smågodt. Dette var en liten hilsen fra jentene i clean sør, deres logo er i den samme delikate rosafargen. For et utrolig koselig lite spor å legge igjen. Nei, dette var bare en helt fantastisk positiv opplevelse. Jeg visste ikke at jeg kunne bli så engasjert i husvask, men dette var virkelig bare med på å gjøre førjulstiden og hverdagen så mye mindre stressende. 

Er dette noe du kunne tenke deg? Enten som en solid julevask, eller kanskje for å vaske julen ut og starte det nye året på best mulig måte? Les mer om Clean Sør HER, eller ta kontakt for en uforpliktende prat om hva de kan hjelpe deg med. E-post: [email protected]

Nå skal jeg komme meg avgårde for dagens første PTkunder. I dag er det ekstra hyggelig, for etter siste timen skal jeg ut å spise julelunsj med to av kundene mine. Jeg setter så pris på PTkundene mine, og har helt unike bånd med hver og en av dem. Jeg er takknemlig for tilliten de viser meg, og føler meg heldig som får lov å veilede dem på veien mot målet sitt. Senere i dag blir det en styrkeøkt på meg også, og den deler jeg selvfølgelig med dere. 

Har dere noen hyggelige planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Så koselig du synes det. Tusen takk 🙂 Alltid litt skummelt å poste bilder i vanlige klær synes jeg. Hehe. Dere er jo mest vant til å se meg i treningsklær 🙂

    2. Hei Maren! Det hadde vært gøy om du en gang kunne lage et i innlegg hvor du viset de 5 øvelsene du mener det er viktigst å trene hvis man har dårlig tid til styrketrening! Jeg har sjelden mer enn 45 min til rådighet når jeg trener, og det skal inkludere kondisjon. Derfor er jeg nødt til å prioritere de styrkeøvelsene som er best/viktigst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg