Denne kaken kan du spise hver dag

Inneholder sponsede produkter

Sukkerfri & glutenfri brownies 

Jeg testet denne kaken første gang for en liten uke siden, og la ut et par bilder av den på snapchat. Responsen tok helt av, og det er ikke så rart. Hvem har vel ikke lyst på en sjokoladekake man kan spise til hverdags, med den beste samvittighet. Nå tenker nok mange at jeg virkelig har slått på stortromma og kommet opp med en helt magisk oppskrift. Jeg skulle gjerne ønske det var slik, men sannheten er i grunn bedre og enklere. Dette er nemlig en ferdigmix fra Easyliving serien til Proteinfabrikken. Jeg har hatt denne posen liggende i evigheter, og plutselig kom jeg på at jeg hadde lyst å teste den ut. Det er jeg glad for at jeg gjorde, for denne kaken her var virkelig helt magisk. Jeg stekte den bitte litt kortere enn avist på pakken, og da ble kjernen litt rennende og myk. Hjelpes så godt! 

Jeg toppet kaken med Zero glasur med toffee smak (salty caramel er også helt nydelig), og serverte med iskald melk til. Den kombinasjonen var bare helt ekstremt god, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har testet denne kaken før. Nå har jeg bestilt inn fire poser til, og tenkte prøve meg på muffins med samme røren. Det er supert med godteri, godsaker og kos, men det er litt deilig å kunne ha et litt sunnere alternativ også. Jeg har ofte kosekvelder med venninner midt i uken, og da liker jeg å severe store fruktfat, og litt sunnere alternativer. Neste jentekveld skal denne kaken uten tvil serveres. 

Jeg tester alltid mine sunnere bakverk på mennesker rundt meg som ikke er så glad i sunnifiserte ting, og denne kaken bestod med glans. Så her har dere altså en super enkel, smakfull, sukkerfri og glutenfri kake.

I dag skal jeg ut på et litt spennende fotooppdrag for et nytt merke. Jeg har ikke testet noe fra dette merket før, og gleder meg veldig. Senere venter en liten interiørshoot her hjemme, og montering av de to siste lampene. Tenk at vi endelig er i mål. Fy søren så gøy. Jeg tok en litt drøy avgjørelse på hva jeg skal jeg gjøre med det siste soverommet i går, og jeg gleder meg veldig til å fortelle om det i slutten av uken. Ellers kan jeg dele med dere at jeg har fått en ny spalte i ShapeUp fra og med januar, og i går fikk jeg se bildene til de to første utgavene. Det blir så bra, og jeg kjenner at 2017 blir et spenstig år på mange måter. 

Nå må jeg se å komme meg avgårde her. Håper dere får en nydelig dag, så snakkes vi igjen senere. 

 

Smiiil Maren 

 

15 kommentarer
    1. Så mye spennende og gøy du forteller – kaken skal prøves. Jeg gleder meg til interiørbilder og er spent på hva du skal gjøre på det ekstra rommet ditt

    2. Ganske kjedelig å lese om enda en drøy avgjørelse når det kommer til oppussing uten å få se noe bilder eller vite hva det er. Blir jo så nysgjerrig…. Får vi snart se bilder av leiligheten? Gleder meg 🙂
      Er oppussing grunnen til at du ikke svarer på kommentarer like flittig som før? Forstår at det er mye å gjøre og at tiden kanskje ikke strekker til.
      Ha en fin dag 🙂

    3. Den kaken så himmelsk ut!!
      Jeg lurer på om du har planer om å jobbe som sykepleier snart? Eventuelt hvorfor valgte du den utdanningen hvis du ikke har planer om å jobbe som det i nærmeste framtid? Det er alltid så oppmuntrende å lese bloggen din, fine deg:)

    4. Jeg må innrømme jeg er sprekkferdig etter å se leiligheten din nå!! Lenge til vi får se? 🙂 Håper du også vil skrive litt om prosessen, spesielt mtp gulvet, hvilket gulv du har fra før og hvordan du har behandlet det så det ble lysere. Gledings!! 🙂

    5. kristin: Det skal jeg, for gulvet er faktisk den største forandringen i leiligheten 🙂 Leiligheten er ferdig nå, men må få tatt noen ordentlige bilder og det er ikke så enkelt når jeg er på farten hele dagen med diverse jobb. Får senest tatt bildene til helgen <3 Er helt sprekkferdig etter å vise den frem selv 😀 Gleder meg masse!!

    6. Carina: Så koselig du synes det, den er knall go d 😀 Nei altså målet mitt var å ta sykepleien mens jeg hadde muligheten, men jeg hadde aldri noen plan på å jobbe på en vanlig sengepost. jeg vil bruke sykepleien sammen med det andre jeg har av utdanning innenfor helse, trening og ernæring. Akkurat hva jeg ender opp med vet jeg ikke enda, men det er jo det som er så spennende. Jeg har masse spennende på gang nå, og elsker jobben jeg har nå med bloggen og PT. Jeg får brukt mye av sykepleien i yrke som PT, og har vært så heldig å få noen litt annerledes og spennende kunder på grunn av min utdannelse som sykepleier. Tusen takk for fine ord <3

    7. Kia: Hehe, det skjønner jeg. Hater det selv å lese sånn på andre blogger, så den tar jeg til meg. Burde ikke nevnt noe før jeg kan si det, sorry 🙂 Skal ikke snakke mer om det før det er offisielt. Leiligheten er ferdig, men som nevnt over er det dette med bildetaking som er problemet nå ift dagslys. Jeg jobber enormt mye om dagen, og er sjeldent hjemme mens det er dagslys. Jeg tenker å bruke helgen til å ta bilder og endelig få vist den til dere. Jeg gleder meg noe helt enormt 😀

      Hmm, jeg føler jeg egentlig er ganske nøye på å svare på det meste nå for tiden? Trist du føler det slik, da får jeg prøve å bli enda bedre <3

    8. Det var på tide at du fikk deg spalte i Shape up 👏 Har virkelig elsket alle artiklene dine 😀 Maren- spalten , hehe 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg