Monday boost

Fargerik frokost-boost 

I dag trengte jeg et lite boost for å starte denne mandagen. Jeg hadde ikke tilgjengelige ingredienser til smoothie eller hjemmelaget juice, så da ble det rett og slett ferdig kjøpt Biola med smak blant annet rødbetter. Jeg elsker fargen, og følte bare synet av denne deiligheten gav meg litt mer energi. To glass biola, en skål med blåbær og et par hjemmelagde knekkebrød så er jeg good to go. 

Nå skal jeg straks avgårde for en treningsøkt, etterfulgt av en liten shoot for å sikre ukens treningsprogrammer til dere. Jeg tenkte ta bilder og dele treningsøktene mine på ben og rumpe, samt noen overkropps-favoritter. Jeg skal også dele to nye favoritter på tredemølla. Er dere klare for det? 

I ettermiddag starter prosessen med å flytte tilbake alle tingene mine etter gulvet og siste malingsrest ble ferdig i går. Nå er alt av slike male, slipe, pusse, og olje ting ferdig, og jeg er klar for den aller gøyeste delen av hele oppussings prosessen. Nå skal det innredes!! Lekre velur gardiner er bestilt til både stue og soverom, også har jeg mye fra før som skal brukes. Det som blir nytt er puter i sofaen, tepper på gulvet, bilder på veggene og ikke minst lyssettingen i hele leiligheten. Jeg har også valgt meg ut et par pynteting jeg ønsker meg, så får vi se hvor langt budsjettet mitt rekker.

Nå er det på tide å momse i seg siste rest av frokosten her, og komme seg avgårde. Håper dere får en strålende start på uken. Følg gjerne med meg i løpet av dagen på snapchat, dere finner meg på marenerdvik

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Gleder meg til nye treningsprogram kommer ut! Trenger litt ny inspirasjon på overkropp, bein og rumpe, da jeg er for tiden skadet og ikke mulighet til å løpe på tredemøllen. Har tidligere fått mye inspirasjon fra deg, og en av mine favoritter er 30×30.

    2. Har du noen tips til en utålmodig sjel som er syk? Vært forkjølet så mange ganger i år, men ble endelig bra for noen uker siden, så smalt det igjen forrige uke. Feber og sår hals, og andpusten 24/7. Hva skal man gjøre med trening? Jeg er så sliten, men samtidig lengter jeg tilbake på trening etter å ikke ha vært der siden torsdag :O Noen tips?
      Stooor klem

    3. maia: Åå skjønne deg, forstår SÅ godt at det er frustrerende og at du lengter tilbake til aktive dager. men så lenge du er syk og får tilbakefall så er det er tydelig tegn at kroppen ikke er klar og trenger mer hvile <3 min beste tips er rett og slett bare å lytte til kroppen, spis næringsrik mat, masse væske og rikelig med søvn. Senk skuldrene, et par dager ekstra med hvile gjør ingenting med treningsformen din. slapp av, og bli frisk <3 det e bedre med to - tre dager til hjemme, enn to- tre uker til med hangling og halvkjip form. Masse masse god bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg