I dag tok jeg en drøy avgjørelse

I dag har jeg kost meg så enormt masse. Jeg har overnattet hos mine foreldre i natt også, og det er så koselig å våkne opp i huset sammen med familien. Kaffe og frokost, etterfulgt av en liten treningsøkt og bytur. Etter en tur innom diverse butikker dro vi ned i leiligheten og der ble det tatt en rimelig drøy avgjørelse. 

Jeg var så usikker på denne avgjørelsen og så nervøs når vi satte i gang at det gjorde fysisk vondt i magen. Nå er vi nesten ferdige og det ser helt fantastisk ut. Note to self: Stol på folk som kan faget sitt. Jeg ble nemlig oppfordret til å male en vegg i leiligheten i en drøy farge, men turte ikke. Så ombestemte jeg meg, og i dag gjennomførte vi. Før og etter bildene av leiligheten er helt insane, altså det er så stor forandring at jeg får kriblinger i magen bare ved tanken på skulle vise det til dere. Any day now dere, jeg er snaaart i mål! 

Nå skal vi fullføre her, før vi pakker oss ut og jeg blir med tilbake til familien. Jeg kan ikke sove i denne malingslukta, og alle tingene mine står presset inn på de to soverommene, så det frister lite å bli igjen i leiligheten. I kveld skal jeg treffe en venninne, og ellers er planene for morgendagen mer jobb og mer fiksings i leiligheten. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten familien, de står på som noen helter med oppussingen og jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få takket dem. 

Har dere en fin helg så langt? Hva gjør dere i dag? 

 

Smiiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så spennende. Gleder meg masse til å se. Blir sikkert helt outstanding lekkert.
      Familien hjelper deg, og det er så godt. De gjør det nok med glede, og jeg blir så rørt av sånne ting. Jeg har også foreldre og søsken som hjelper meg med alt. Det er så godt å ha det sånn, og er takknemlig. Så idag har pappa hjulpet meg å bytte dekk, og mamma ordnet god lunsj inrllomtiden. Nå skal jrg vaske og ordne i leiligheten min før det blir sofa kveld på denne jenta etter en god treningsøkt!
      Gleder meg til å se leiligheten!!
      Hilsen Anja

    2. God helg fine Maren 😊
      og takk for all inspirasjon du gir 😊
      Bloggen din er helt super, den er en god inspirasjon både innen trening og hverdag 😊 Fortsett slik 😊😉

    3. Så mange koselige bilder fra byen din – må planlegge en bytur i Kristiansand – veldig fristende bilder fra en koselig by. Det blir spennende å se hva som har skjedd i leiligheten din – du har så lekker stil. Nydelig skjerf og jakke / kåpe på bildene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg