I dag er det en sånn dag

I dag er en sånn dag hvor ingenting fungerer og jeg nesten føler at universet er i mot meg. Jeg mister alt jeg tar i, dunker borti alt mulig, kaffekoppen gikk rett i bakken og skjermen på telefonen er knust. Skjønner dere eller? Så i dag unner jeg meg selv en frisk, deilig juice og kjøper en boks med favoritt hverdags-snacksen min. Selv om den er for dyr, og selv om jeg kan lage den selv så kjenner jeg at i dag er ikke dagen jeg begynner å kokkelere med noe som helst. Jeg hadde garantert brent ned leiligheten. 

I dag starter prosessen med gulvene mine her i leiligheten. Gulvene skal slipes ned og lysnes med olje og da må alle ting være borte. Så her bæres det til den store gullmedalje. Svetten siler og jeg håper jeg klarer å la vær å knuse noe, eller miste noe slik at tærne mine knuses. Akkurat i dag er jeg faktisk litt bekymret for at det nettop er det som kommer til å skje. Wish me luck sier jeg bare. 

Håper dere får en strålende ukestart, og at mandagen behandler dere bra. Nå skal jeg jobbe på her, og prøve å snu denne småkjipe mandagen. 

 

Smiiil Maren

 

 

6 kommentarer
    1. Uff da… trodde det bare var meg i dag. Er helt utafor i dag. Ingenting funker. Får vel avlyse dagen og lese pensum på senga. Nå gjør det bare vondt. Lykke til, la oss håpe på det beste:)

    2. Kristin Haugen Granli: Noen dager er bare sånn. Jeg er helt sikker på at i morgen blir en mye bedre dag :):) Kos deg hjemme med pensum. Tenk lys og gjør det litt hyggelig for deg selv <3

    3. Huff, har noen slike dager innimellom jeg også – da er det lov å unne seg litt trøst, hehe 😉 Håper dagen blir mye bedre enn den ga inntrykk av i starten! 🙂

    4. Åååh liker ikke sånne dager selv! Hadde to dager på rad for et par uker siden hvor jeg startet dagen med å knuse telefonen,kom nesten for sent på møte, fikk 2 paller med varer på jobb uten å ha fått beskjed på toppen av at jeg egentlig hadde viktigere ting å ta tak i, og snublet rundt i alt som var å snuble og kræsje i! Heldigvis kom jeg hjem til en søt kjæreste som hadde kjøpt en deilig fleecegenser til meg og jeg fikk bestemme middag,så da ble dagen litt bedre 🙂 håper dagen din blir kjempefin og at den deilige og velfortjente snacksen gjorde litt godt for humøret<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg