Dette må jeg visst øve meg litt på

Dream team <3

Da var andre, og siste dag av Convention avsluttet og jeg sitter igjen med økt kunnskap, masse inspirasjon, motivasjon og glede. Jeg har lært masse nytt denne helgen, fått testet ut mye nytt og møtt en hel haug av fine mennesker. Sistnevnte har egentlig vært det aller beste. Halve treningsnorge var samlet på Norges Idretts Høgskole denne helgen, og fy søren så godt det var å se igjen tidligere kolleger fra ulike sentre jeg har jobbet på, tidligere treningspartnere, instagramvenninner og en hel haug av dere lesere. Tusen takk for alle smil, klemmer og hilsener. Det er så gøy at dere kommer bort å sier hei. 

Dagen i dag startet med et innlegg om at man ikke trenger proteintilskudd, lite nytt der i grunn. Vi vet at man kan få i seg nok proteiner med rett kost, og min personlige mening er at det er det beste, men at det er smart å bruke proteinpulver hvis man av ulike årsaker ikke klarer å spise tilstrekkelig med protein. Andre foredrag var Mindfullness med Anders Meland. Dette var bra, men utrolig vanskelig for min del. Jeg er rett og slett ikke så veldig flink til å sitte helt stille og gå inn i meg selv og bare være i nuet. Mitt hode er overfylt av ting og tang, og tankene flyr alle andre steder enn der de skal. Jaja, jeg gav det et forsøk, og jeg skal absolutt prøve igjen. Jeg synes det er bra, og jeg ser at det virkelig virkelig er noe med det. Så nei, jeg fiksa det ikke helt denne gangen – men jeg gir meg ikke. Heldigvis har jeg Pia i mitt liv, som er mental trener og helt ram på disse greiene. Hun inspirerer meg på mange felt, men kanskje spesielt på akkurat dette med mental styrke og tilstedeværelse. Jeg får bare fortsette å øve, for det man øver på – det blir man flink til. 

Etter dette var det lunsj, som bestod av en nydelig salat og litt godis. Jeg var ikke på noen treningsøkter i dag, men ble veldig inspirert etter å ha sett et par gruppetimer i den store salen. Jeg drev litt ed gruppetrening før, og synes faktisk det var utrolig gøy. Corebar, styrke i sal og aerobic/dans uten for kompliserte kombinasjoner synes jeg er helt utrolig gøy. Kanskje det er denne høsten jeg skal gjøre et lite comeback på gruppetrening? Jeg tipper flere av dere lesere er noen racere på gruppetimer. Hva er de beste, mest effektive og gøyeste gruppetimene synes du? Del dine favoritter med meg i kommentarfeltet. 

Lunsj med skjønne Annema som trosset sykdom og joinet Convention begge dagene

Nå er jeg vel hjemme i deilige Kristiansand, og det var virkelig godt å komme hjem. Fineste kjæresten stod på flyplassen når jeg landet, og det var helt ubeskrivelig godt å se han igjen. En helg borte er ikke bare bare. Nå har jeg tatt en lang god dusj, og er i gang med middagen her. Resten av kvelden skal vi kose oss med god mat, og film i sofakroken. Sundays as they should be spør du meg. 

Har du hatt en fin helg? Hva har du gjort denne helgen? 

 

Smiiiil Maren 

9 kommentarer
    1. Kjære Maren <3 Jeg er ikke av de som kommenterer daglig, men i kveld glimter jeg til. Jeg vil bare si tusen takk for at du sprer POSITIV energi og treningsglede, der sunn fornuft er alfa omega. Du fremstår som jordnær og ekte, og det er en glede å lese dine oppdateringer! Fortsett med det gode arbeidet, for du er virkelig FLINK! Stor klem fra trofast leser <3

    2. Hei Maren 😊
      Jeg skal feire 25årsdagen min i Kristiansand 28.10 med jentene. Vi skal ut å spise, jeg lurte på om du hadde noen tips til restauranter jeg kan feire dagen min på. Jeg tåler ikke kjøtt – som i biff og slikt, å aner virkelig ikke hvilken restaurant jeg skal velge. Hadde satt enormt stor pris på om du har noen tips til meg?
      Mvh Fast leser som har fulgt deg og bloggen din i mange år!
      Klem ! 🙂

    3. Hei! Hva skal til for at man kan dra på denne Convetion? Må man være spesielt invitert eller kan hvem som helst dra?

    4. Tusen takk for alltid fine og supre innlegg! Bloggen din er en stor inspirasjon til en sunn og balansert hverdag 😊 Takk for at du deler 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg