“Doper seg til perfekt kropp”

Oslo weekend

I skrivende stund sitter jeg på flyplassen og venter på boarding til flyet som ska ta meg med til Oslo, og årets Convention på Norges Idrettshøgskole. Jeg er så spent på denne helgen, og gleder meg stort til flere av foredragene og timene. Jeg tenkte det kunne være spennende for dere å se hva jeg skal være med på i helgen, så jeg har lagt ut en oversikt over alt jeg skal delta på:

Var det ikke mye spennende? Jeg gleder meg veldig til alle foredragene, og synes de har vært så gode på å velge ut aktuelle og interresante temaer. Vi lever i et samfunn hvor det dessverre er mer og mer fokus på den perfekte kroppen, og det optimale utseende. Det er skremmende å se hvor langt noen er villige til å gå, og jeg synes derfor det er så bra at det settes et så stort fokus mot kropsspress, doping, dietter og mindfullness på denne Convention. Var det ikke mange spennende temaer? Hva ville du helst fått med deg her hvis du kunne velge? Jeg skal være en super-snapper denne helgen, og oppdatere dere så masse jeg bare kan. Følg meg gjerne på marenerdvik

Samsøe topp  //  Acne sko  //  Bik bok bukse  //  Malene Birger skjerf

Ellers skal jeg mer spennende i Oslo, blant annet har Pia og meg et møte litt senere i dag som virkelig er helt drøyt kult. Ingenting er fastsatt enda, og da er det alltid skummelt å begynne å gi noen hint. Så enn så lenge får jeg la den henge litt i luften, men tro meg, dere får vite det snart. Før jeg rakk å poste dette innlegget var det boarding, og jeg avslutter derfor dette innlegget fra en cafe på Oslo S. Jeg er så klar for denne helgen, og om få minutter skal jeg møte Pia og Oslohelgen vår er i gang. 

Ha en herlig helg dere, fortell meg gjerne om dine planer i kommentarfeltet. 

 

Smiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Kunne ønske jeg hadde mulighet til å delta på convention jeg også, så sinnsykt mange spennende foredrag! Du får oppdatere oss, kos deg <3

    2. Høres kjempe spennede ut det foredraget!Kos deg! 🙂 skal selv til Oslo i helgen for å løpe rosasløyfeløpet!:)

    3. Åh så spennende! Kan du ikke lage et innlegg og oppsummere det viktigste som ble sagt om hvert av temaene eller noe sånt? Kanskje litt for mye å be om.. 🙂 Ha ei finfin helg! <3

    4. Så mye spennende! 🙂 Enig med Linda over her, sammendrag i et blogginnlegg hadde vært topp! 🙂 Da er det lettere å finne noe spennende man kan søke videre på! Det blir vanskelig med snap siden alt går så fort der:) Kos deg!

    5. Så mange spennende temaer!:) Selv syns jeg det hadde vært veldig interessant å lære mer om kroppspress – ikke bare fra jentenes perspektiv, men også hvordan gutter blir påvirket. “Varig vektnedgang” og “populære mote-dietter eller god helse?” er også temaer som hadde vært interessant 🙂
      Det er ikke alltid like lett å få med seg hva som blir sagt på snap, men jeg skal følge litt med der 😀 Kos deg masse med dette opplegget 🙂

    6. Så mange spennende emner. Kjempe interessant blir det der og gleder meg til å høre fra deg senere. Du får være vår kilde. jeg skal på Olivia restaurant i kveld og ellers i helgen trene, og endelig se bridget Jones!
      Ha en bra helg her i byen

    7. Hei Maren!
      kos deg masse i Oslo, har fulgt deg på snapchat og det ser veldig spennende ut. På en av videoene snakker du, og da kom jeg på at jeg nesten aldri har sett deg videoblogge. Du har så fin dialekt, og føler personligheten kommer så fint frem da. Håper du kan begynne å videoblogge av og til, behøver ikke v?re noe seriøst og oppsatt, men bare småklipp fra hverdagen eller et eller annet hvor vi ser deg.
      kjempe fin blogg,stå på.
      Klem Kine

    8. Anastasia over her burde vel ta et kurs i nettmobbing og uthenging av personer i fitnessmiljøet som er større enn hun.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg