The only way is up

So much fun

Jeg hadde et mål om å begynne med klatring fast en gang i uken sammen med en venninne. Vi holdt på en liten stund, og det var utrolig gøy. Så kom det noe i veien slik at et par ganger utgikk og vips var vi ute av rutinene vår. Nå har jeg ikke klatret på månedsvis, og det er så synd. Dette skulle jo bli min greie. Gleden var derfor stor d jeg fant en vegg jeg kunne leke meg litt og buldre litt rundt i forrige uke. 

Klatring og buldring er så gøy, og jeg tror absolutt jeg skal gjøre en innsats for å komme meg tilbake i veggen på klatrehuset veldig snart. i dag er jeg en litt trøtt utgave av meg selv her jeg sitter med morgenkaffen og forbereder dagens PTkunder. Jeg satt oppe sent å jobbet i går, og hodet kvernet så mye etter jeg hadde lagt meg at det tok litt tid før jeg sovnet. Et par kopper kaffe nå, og en god frokost så er jeg klar for en dag fylt med PTkunder. Forrige uke var litt roligere på grunn av høstferien, så nå gleder jeg meg til en hektisk og god uke.

Hva gjør du i dag? Jobber du, eller kanskje du er student? Det er så gøy å bli litt kjent med dere, fortell meg gjerne hva du fyller din hverdag med, hva jobber du med, hva studerer du? Eller kanskje er du hjemme med en liten baby? Jeg gleder meg til å høre litt om hva akkurat du fyller hverdagen din med. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

33 kommentarer
    1. Jeg tar et årsstudium i Personlig Trening hos Active Education! Hatt det i tankene lenge, så veldig gøy å endelig fått samlet meg til å gjøre det. Trening er en viktig del av hverdagen min, ved siden av livet som samboer med verdens beste kjæreste (kliss klass, haha). Bor ikke langt unna Nordmarka, så er veldig glad i å bruke tid på turer med podcast på øret der også! 🙂
      Klatring er kjempe gøy! Prøvde det en del da jeg var i Forsvaret, fordi treningssenteret på Haakonsvern hadde en stooort klatrevegg 😀 Også vært en gang på klatreverket her i Oslo!

    2. Så gøy at du har klatret litt igjen! Fortsett med det 🙂 jeg klatrer gjerne flere ganger i uken om jeg har muligheten til det.
      Jeg har akkurat startet i ny jobb. I en jobb som ikke har vært før, så jeg må tråkke opp stien selv. Både spennende, utfordrende og skummelt!

    3. Så gøy, der har jeg også vært og prøvd meg, haha! Jeg har flyttet hjem til Kristiansand fra Oslo for å jobbe, så for øyeblikket søker jeg rett og slett etter jobb! Kristiansand er et vanskelig sted å få jobb for tiden, men jeg prøver å finne andre ting som holder meg opptatt mens jeg søker. Akkurat nå går tiden mest til trening og blogg – de to tingene som interesserer meg aller mest. Hadde jeg bare fått bruke disse to tingene i en jobb, hadde jeg nok vært verdens lykkeligste – så det er nok drømmen : D
      Ønsker deg en nydelig dag videre, Maren! Stå på <3

    4. Jeg studerte interiør og jobber som møbelselger og interiorveileder til folk som skal selge bolig 😄

    5. I dag har jeg treningsfri, så jeg har sovet lenge og spist lang deilig frokost! Skal prøve å ta igjen litt tapt skole/ gjøre unna noen småting i byen i dag. Jeg satser på langrenn og studerer bachelor i idrettsvitenskap og helse 🙂 Så hverdagen min består for det meste av den klassiske “spise-sove-trene”, men jeg trives med det!

    6. jeg tar påbygg å skal inn på universitetet til neste år, det er en slags utkobling i fra en ellers stressende skole hverdag å kunne klikke seg inn på bloggen din å bli inspirert til å trene og spise sunnere 🙂 du er topp, stå på <3

    7. Idag er det lesing på planen, samt å handle inn siste rest til ny hybel! Nettopp startet å studere internasjonale studier ved UIO, så mesteparten av dagene går til pensumlesing, trening, blogglesing og kjæreste- og venninnekos 🙂
      Ha en fin dag videre vakre deg!

    8. Så gøy! Jeg studerer sykepleie, er i gang med 3. året. Sitter hjemme og skriver eksamen, men kommer ikke ordentlig i gang, hehe. Alt jeg har lyst til er å ta en tur på trening! Gleder meg til å være ferdig med eksamen og kunne gjøre som jeg vil 😀

    9. Det er så inspirerende å lese bloggen din! Du er så glad og inspirerende 🙂 Jeg er hjemme på høstferie, men har sittet å jobbet med en norsk innlevering. Nå hadde jeg tenkt meg ut på en løpetur. Håper du får en fin dag videre!

    10. Jeg er butikkleder på The Body shop og driver å intervjuer folk til sesonghjelp denne uken! Litt slitsomt,men også utrolig gøy og spennende å få møte så mange nye mennesker som kanskje blir en del av teamet ganske snart! Etter jobb idag er det boot camp med min favorittinstruktør, wohoo! Ha en fin dag søte Maren! 🙂

    11. Jeg er kjemiker og jobber som forsker men i tillegg jobber jeg som treningsinstruktør noen timer i uken. Jeg er alenemamma til 2 gutter så hverdagen min er full av aktiviteter. Hver gang jeg trenger motivasjon så leser jeg bloggen din, og har gjort i par år nå. Har aldri lagt igjen en kommentar før men jeg heier på deg 🙂

    12. Jeg jobber på Boots apotek! Virkelig en fantastisk jobb, har jobbet her siden 2008 og STOR trives! 😀 Sliter med for få timer i døgnet, så rett etter jobb trener jeg, og hvis jeg slutter tidlig på jobb da, så rekker jeg sosiale ting som kino, middager ute osv. Har samboer, hund og katt, så helgene byr på fjellturer og andre fantastisk fine turer 🙂 Ha en strålende dag fine Maren <3

    13. Hei! Dagene mine brukes stort sett hjemme, da jeg nå er ute i svangerskapspermisjon – med ca 40 dager igjen til termin 😊😊 Koser meg masse med redebygging da.. Og sammen med styrketrening, gåturer i skog og mark, julevask og julegaver sørger det for at den siste ventetiden går overaskende fort! Er innom bloggen din daglig, for å hente litt inspirasjon, eller rett å slett få et lite påfyll i form av humør, motivasjon eller hverdagsglede! Ha en fortsatt fin dag! 😊

    14. Jeg er student på Universitetet i Oslo og går Pedagogikk 2. året, med fordypning i Psykologi:) Jeg har PT-utdannelse fra Active Education, men jobber ikke for øyeblikket, da jeg syns det blir for hektisk da jeg tar 40 studiepoeng i år o.O
      Mine dager går i studie (alt fra 6-8 timer lesing nesten hver dag), forelesninger, avslapning med kjæresten min (som også er PT og student, vi bor sammen), venninnehygge, men mest av alt TRENING! Jeg trener gjerne 5-6 ganger per uke, og elsker å trene. Neste mål er å klare en muscleup i ringer:)
      Må bare skryte av deg, Maren; Bloggen din er så utrolig fin og inspirerende å lese, et skikkelig høydepunkt i en hektisk og rutinepreget hverdag. Og du er en skikkelig jordnær og koselig jente at jeg skulle ønske vi kunne ha møttes:) Sikkert sørlandsblodet ditt som har gjort deg slik og en så flott familie som er så sammensveiset:) Jeg ble veldig rørt av innlegget om moren din.. Min familie har også vært rammet av kreft. Min mamma derimot er kronisk syk med revmatisme. Jeg vet heller ikke hva jeg skulle ha gjort uten mammaen min. Eller pappaen min. To av mine viktigste støttespillere.
      Ha en superfin kveld, Maren:)

    15. Jeg driver å bygger opp min egen business og dagene nå går med på å søke etter folk som vil være med i teamet 🙂 skjer så mye spennende fremover 🙂
      Takk for en super inspirerende blogg 🙂

    16. Jeg jobber som radiograf jeg. Liker kjempe godt å jobbe på sykehus og være rundt mange mennesker, og gjøre det beste jeg kan for pasienten! Elsker spiller jeg fotball og trener en del! Og ellers bare koser meg! Tusen takk for premien i posten idag. Stor stas. Sendte deg en melding på Facebook!
      Ha en koselig kveld!

    17. Jeg er i mammapermisjon og skal være det ut året 🙂 Synes den siste artikkelen din i shape up om hjemmetrening var midt i blinken for meg, gleder meg til å teste ut den treningsøkten 🙂

    18. Kristina: 40 dager, åå så spennende <3 Høres så utrolig koselig ut med redebygging og ventetetid. Lykke til med alt som venter 🙂 Tusen takk for fine ord, det betyr så mye å høre <3

    19. Silja: Så kult, hvilke timer kjører du? Så god du er med full jobb og to små. Imponerende <3 Tusen takk, så koselig. og så gøy at du valgte å legge igjen en kommentar når du aldri har gjort det før 😀

    20. Lene: Åååå kjære deg, jeg kjenner meg SÅ godt igjen i den følelsen. men jobb på nå, og snart er det over og den følelsen du får da, den her helt ubeskrivelig god <3

    21. Jeg går første året på sykepleien, mens syns det butter litt i mot på anatomi/biologi-delen, så her sitter jeg og leser litt blogger i stedet for å lese. Du har en utrolig fin og inspirerende blogg, blir alltid så glad av å titte innom her 😀

    22. Jeg nyter de siste dagene av permisjone for på mandag er det tilbake på jobb. Fikk en gutt 19 januar så dagene går med til å være mamma også har jeg fått meg mange treningsøkter. Har trent på treningsstudio og fått til mange løpeturer med vogn. Har ihvertfall kost meg masse. Men på mandag er det far som tar over og da er det tilbake til jobben min som politi.

    23. Eg er anestesisjukepleiar med jobb på ei operasjonsavdeling, og stortrivst med det! Det fine veret på vestlandet har ført til mange flotte, lange fjellturar i det siste, hausten er verkeleg den finaste tida 😀 Takk for ein triveleg blogg, er ofte innom for litt inspirasjon! Håpar du kjem i gang med klatringa igjen, det er utruleg morro!

    24. Jeg er hjemme i permisjon med gutten min på 6mnd 🙂 Skal være hjemme til midten av februar ^^
      Vi koser oss med trilleturer, besöker andre venner med babyer, er med på babysvømming og babysang 🙂 Så dagene flyr unna ^^ I tillegg er jeg veldig glad i å løpe, så noen ganger i uka får jeg en halvtimes tid alene med løpeskoene 🙂 DET er deilig det!

    25. Jeg studerer bachelor i markedsføring, er på siste året nå. Kjenner jeg gleder meg litt til å bli ferdig og kan begynne å jobbe (hvis man får napp..), men studiehverdagen er ikke så verst den heller! Deilig å kunne styre store deler av tiden selv (utenom forlesninger), her går tiden stort sett med til lesing og jobbing med oppgaver, trening og gåturer i hverdagen, og litt mer sosiale ting i helgene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg