En fresh nyhet til sporty jenter

Annonse

Du er helt på slutten av din månedlige periode, du har følt deg litt ufresh og sliten denne uken, og er nå super klar for at perioden skal være over. Det er de siste dagene, og du kjenner energien komme tilbake, du har lyst å løpe, hoppe, trene og være energisk. Det er ingenting i veien for at du skal være det, det er kun den lille ubehagelige usikkerheten på om du egentlig er ferdig med mensen eller ikke som stopper deg. Du tenker at det er jo helt på slutten, det er nok sannsynligvis over, men tenk hvis ikke. Så hva gjør du da? 

Du hopper opp og kommer deg avgårde på trening selvfølgelig, for det er nemlig ikke mer komplisert enn å bruke et truseinnlegg de siste dagene når du føler deg litt usikker, og vips er den saken løst.  

Nye Libresse Daily Fresh har spesialisert seg på akkurat dette med viktigheten av at truseinnlegget puster godt. Det er viktig for velvære, men også for egen underlivs hygiene. Faktisk er det slik at nye Daily Fresh puster hele 5 ganger bedre enn tidligere Libresse truseinnlegg. Det gjør det perfekt for trening og aktivitet. Visste du at det faktisk er slik at Libresse Daily Fresh er så luftig og behagelig at det er ment for å bruke på daglig basis, selv de dagene du ikke har mensen? Truseinnlegget er altså et hygiene produkt, som kan brukes hele måneden. På den måten føler du deg fresh uansett situasjon. Du kan trene og bevege deg helt uproblematisk, og være sikker på at du ikke trenger å bekymre seg for at det blir klamt, tett eller ukomfortabelt. 

Så meldingen herfra er klar jenter – skaff deg beskyttelse som puster godt, og du vil føle deg fresh hele dagen, hele måneden. Dere kan lese mer om Daily Fresh på Libresse sine hjemmesider. Nå skal jeg komme meg opp og ut på trening, og jeg utfordrer dere til å gjøre det samme. Kom igjen jenter. Let´s do this!

 

Smiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. God morgen – må alltid titte innom her på morgenen. Blir alltid inspirert og motivert. Så flotte bilder – og du ser alltid så blid og glad ut, det smittet. PS! Takk for motivasjonen om å trene hele måneden og hele året 🙂 ha en fin søndag

    2. Åhh elsker at du snakker og skriver om dette og at det er null stress! Gleder meg til å teste ut disse, jeg pleier ofte å bruke truse innlegg fordeom jeg ikke har mensen bare for da føler jeg meg litt mer fresh å klar for alt liksom 👍 digger deg 💜

    3. Hei Maren! Typisk nok har jeg et spørsmål til deg vedrørende trening rett etter du har hatt spørsmålsrunde! Gikk helt glipp av den dessverre. Men, jeg lurer på om du kunne tenke deg å gjøre et innlegg omkring dette med deload-uke i forbindelse med styrketrening? Benytter du deg av dette selv, og i så fall hvordan? Hvis ikke: har du likevel tips til hvordan legge opp en typisk deload-uke? Hadde satt super pris på å få litt mer kunnskap om dette. Føler nemlig jeg er for dårlig til å ta nødvendige pauser fra treningen. Luksusproblem å like trening så mye at man bare vil kjøre på hele tiden, men er redd det på sikt kan medføre dårlig progresjon og kanskje overtrening/skader på det verste. Ha en deilig søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg