I dag har jeg lyst på alt

Todays lunch

I dag har jeg en sånn dag hvor jeg har lyst på alt, og er konstant sulten. Dagens lunsj ble en solid miks av mye rart, rett og slett fordi jeg hadde lyst på både søtt og salt. I tillegg til dette så ble det også en liten skål med cottage cheese, vanilje yoghurt og bær. Mmmm. 

Den søte bokstavskålen er fylt med chips rotgrønnsaker, og i glasset er det en ferdig kjøpt smoothie fra Will I juice. Smoothien heter Yoga Dan, og en av hovedingrediensene er rødbetter. Fargen på denne smoothien er så intens og lekker på farge, og uten tvil en av mine favoritter. Jeg kjøper alltid denne, eller grønn smoothie. Ellers bestod min lille (store) lunch-plate av friske jordbær, blåbær, epler og knekkebrød med ost og skinke. Enkelt, delikat, sunt og godt. 

Denne lørdagen har løpt fra meg, og jeg har i grunn ikke fått gjort så mye fornuftig, bortsett fra å jobbe med et fremtidig prosjekt, avklare en del i forhold til Oslohelgen neste helg, og handlet inn maling til å male kontrastveggen i leiligheten min. I kveld blir det bare rolig hygge med kjæresten og gode venner, formen er fremdeles litt redusert så det passer meg helt perfekt med en rolig lørdag. 

Hva er deres planer denne helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg