Jeg nekter å la det skje

Ready for a cosy night in

I dag tar jeg alle forhåndsregler og gjør det jeg kan for at denne bittelille følelsen av forkjølelse ikke skal få lov å sette seg i kroppen. Jeg nekter å bli syk, og har derfor rigget i stand til tidenes kosekveld her hjemme. Jeg har Netflix med serier klar, ullgenser og ullsokker er på, og jeg har kuttet opp masse deilig frukt. Halspastiller, nesespray og masse ulike typer drikke er handlet inn. Kom forkjølelse, treng deg på – her skal du motstand finne!

Jeg koser meg her i godstolen, og planen er å slappe av her i et par timer, se på serier og jobbe litt rolig. Senere i kveld skal jeg tusle bort til kjæresten og fortsette serie-maratonet der over en deilig middag. Vi er ikke helt i form noen av oss, og da er det ekstra koselig å slappe av og bli bedre sammen. Jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle avsløre vår nye serie hvis den var god, men jeg kan jo selvfølgelig dele den allerede nå, så kan dere selv avgjøre om dere liker den eller ikke. Serien heter Ray Donovan. Vi har kun sett to episoder, men liker den veldig godt så langt. Vi ser faktisk to serier nå, men den andre, som heter Westworld, er helt ny, og det kommer kun ut én ny episode hver mandag. Absolutt verd å sjekke ut den også. Begge finnes på HBO. 

Håper dere koser dere i kveld. En ting jeg lurer på: Hva koser du deg med når du ikke er helt i form, og har lyst å lage en koselig kveld for deg selv? Hvis denne forkjølelsen slår ut nå, så kan det jo være fint med litt tips til bli-frisk-kos jeg kan benytte meg av. 

 

Smiiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Lager meg en stor kopp ingefærte, hvor grovt kuttet ingefær kokes i vann (litt mer vann enn koppen fyller), sammen med en skje honning og teen “green tea and lemon” – det er faktisk kos for meg det, på tross av at det ofte er sterkt så gjør det gjerne susen! Hvis ikke er gulrotmuffins digg, eller maaaaasse smoothier! God bedring fine deg <3

    2. Huff, håper du ikke blir syk, sender deg gode tanker!
      Når jeg er syk, forkjølet så liker jeg å drikke ulike typer te og varm saft. Jordbær og melon, og en type kjeks! Det viktigste er å slappe av, så da pleier jeg å se på tvserier og underholdende filmer under dynen. Heldigvis er det kjempe lenge siden jeg har vært forkjølet.
      slapp av og nyt høstmørket, høstsolen og deilige deilige høstklær.

    3. Mm, dette så godt ut! Håper formen blir bedre 🙂 Jeg personlig foretrekker en stor kopp te, ullteppe og en god film eller serie på skjermen når jeg ikke føler meg i form. Som på en dag som denne!

    4. jeg holdt også på å bli syk, men etter tipsene her stengte jeg ute forkjølelsen 🙂 anbefaler å hive i deg 16 helpepper(svelg hel(!) med vann, tygg litt fersk ingefær, og drikk en ingefærshot av grønt eple,sitron og fersk ingefær 🙂

    5. Krysser fingrene for deg!❤️ hvilket treningstøy er det du har på deg i headeren din? Å har du trukket vinner på den givawayen du hadde om hjemmetrening?😘 du er topp å jeg koser meg så med å lese bloggen din å la meg inspirere av deg 💪❤️

    6. Har sett første episode av Westworld selv så langt, og den var helt fantastisk! Hekta 🙂 Ray Donovan har jeg også prøvd meg på, men den var ikke helt min smak. Har også begynt på Stranger Things, som ligger på Netflix 🙂 Masse god bedring, fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg