Everyday snapshots

Oh snap <3

Jeg synes snapchat er så artig, og koser meg med å dele små øyeblikk fra hverdagen. På min snap er det mye forskjellig, selvfølgelig mye trening og mat, men også en god del annet. Nye innkjøp, bilder fra turer, oppdatering fra hva jeg har gjort på trening, tips om ulike matretter, handlekurven, kosekvelder, oppdatering på når det har skjedd noe nytt på bloggen osv. Snappen er mer spontan og uhøytidelig enn blogg og Instagram, og jeg synes det er veldig gøy. Dere må gjerne følge med på snappen også hvis dere har lyst, dere finner meg på: marenerdvik

Snapchat: marenerdvik

Det er alltid gøy med nye profiler å følge. Har du selv en artig snap du vil dele, eller kanskje du følger noen som du vil anbefale? Alle tips mottas med stor takk. Ses på snapchat!

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Snap er gøy! Liker å følge deg der. Ellers er jeg selvfølgelig fan av Kristina Andersen og treningsfrua! Dere er best. Morsomme søte, uhøytidelige og motiverende og gir mange kule innblikk i ulike ting! Yej! Min er ikke så kul altså! Hehe.

    2. Altså WOW du er flott både innvendig (hvertfall det inntrykket jeg har gjennom sosiale medier) og utvendig! <3
      Kan jeg spørre hvor det blå skjerfet i "Out & about" snappen er fra? Nydelig var det 🙂

    3. Jeg følger deg på snapchat, hadde vært artig hvis du fulgte meg også: fitnessmuffin 🙂
      Fikk forresten likt Facebook-siden din, det var noe tull med kontoen min, men det er i orden nå. Ha en fin mandag 🙂

    4. Er det bilde i speilet deg?:O Wow du har virkelig fine magemuskler og nydelig mage! Du må komme med tips en dag snart angående mageøvelser som man kan gjøre hjemme med egenvekt!:))

    5. Hei Maren!
      Først og fremst: jeg er veldig glad i bloggen din og titter innom hver dag. Hovedgrunnen til at jeg liker å lese det du skriver om er at du fremstiller et veldig sunt og balansert forhold til kropp og trening. Må derfor si at jeg blir litt skuffet når det også her kommer bilder av magemuskler som flashes. Du ser utrolig flott ut og har all grunn til å være fornøyd, men jeg var så innmari glad for at det faktisk fantes en blogg der jeg slapp og bli møtt av kroppsfikserende bilder.
      Du skal så klart få lov til å publisere det du vil, men jeg ville allikevel gi deg en tilbakemelding på at bloggen din er bra uten bilder som fokuserer på kropp 🙂
      Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg