Den beste måten å starte helgen på

Make a run for it 

Denne fredagen startet på en herlig måte, ute i fine Baneheia. Jeg har blitt så glad i å gå og jogge der, og i dag kjente jeg at det virkelig fristet med en liten luftetur. Jeg har vokst opp like ved Baneheia, og synes det er så mange koselige stier der. Det er spesielt vakkert der nå som høsten er her, med høstlige farger i rødt og oransje. Det har regnet godt i natt, og det gjør alt så friskt og fint på morgenen. 

I dag har jeg kun én Ptkunde, før jeg skal videre til Auds hudpleie for en liten velværebehandling. Det må være lov på en fredag. Senere har jeg et møte hjemme i leiligheten med en av de aller dyktigste personene jeg vet om på interiør. Jeg har jo som dere vet malt hele leiligheten min, og endret fargen på lister og vinduer. Nå skal gulvet slipes ned og lysnes, også skal vi legge planen for resten av interiøret. Hjelpes så spent jeg er. Jeg gleder meg så enormt til å vise før og etter bilder, samt fortelle dere hva som har blitt gjort. Jeg dokumenterer hele veien, så det blir tidenes interiør-oppdatering når vi er i mål. 

Ellers er planene litt løse for helgen, og det er egentlig veldig deilig. En hektisk uke er snart over og jeg gleder meg til å slappe av i helgen, være sosial og bare kose meg. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Så deilig det hørtes ut som her jrg sitter på jobb på sykehuset i tørr luft!! Jeg skal løpe oslos bratteste imorgen og spille fotballkamp på søndagen, så da føler jeg at jeg har lagt helgen min
      Blir avslapping og tv imellom der!
      Hilsen Anja

    2. Det ser kjempedeilig ut! Lite slår frisk luft og aktivitet 🙂
      Jeg skal jobbe hele helgen, men gleder meg egentlig litt til det også. Det er så trivelig å jobbe i hjemmehjelpen og spesielt i helgen, da har jeg mer tid til hver bruker og anledning til å ta dem med ut på en liten spasertur for eksempel!

    3. Gleder meg sånn til å se hvordan det blir i leiligheten din! Har fått øynene opp for interiør i det siste og det er så gøy 🙂
      I helgen blir det en tur hjem til familien, det skal bli fint. Ha en god helg, Maren!

    4. joycesesilie: Å for en fin jobb, og en koselig helg. Det er så viktig å gjøre slike små hyggelige ting som å ta dem med ut på tur, og nyte litt frisk luft. Håper det blir sol og fint vær <3

    5. anja: Åå men da må du nyte litt frisk luft etter jobb, også hvile veldig godt. Spis noe god mat og lad godt opp til i morgen 😀 LYKKE TIL <3

    6. Fulgte rådet ditt, og gikk en tur over sagene og Ullevål stadion og ned til majorstuen etter jobb. Kjempe deilig og utrolig koselig område. Jobber ved st.hanshaugen,men aldri gått over der før. Koselig og deilig vær. Hverdags aktivitet.elsker det.
      Takk, Maren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg