Dette trengte jeg i dag

I dag er kroppen litt kranglete, og hodet tungt. Det krevde sitt med en hel dag med PTkunder, og en knall hard styrkeøkt med ny personlig rekord i knebøy i går. Så i dag tar jeg meg helt styrkefri, lar kroppen hvile og hente seg inn igjen. Det er så viktig å lytte og ta var på seg selv. 

Jeg har jo som dere vet lånt bort bilen min, så på vei til jobb i dag gikk jeg en liten omvei gjennom deilige Baneheia, for å nyte finværet og løsne litt opp i bena. Det viste seg å bli en svært positiv omvei. Fy søren så deilig det var i skogen i dag. Frisk god luft, og sol. Akkurat det jeg trengte. Før dagens første kunde rakk jeg også en liten runde på tredemøllen. Jeg tok det helt rolig, og holdt meg i sone 1 og 2 hele tiden. En god og rolig økt for økt blodgjennomstrømning og feel-good for kroppen. 

I skrivende stund sitter jeg på en cafe i sentrum å jobber med litt mails, spørsmålsrunden, kostplaner til Pt-kunder og selvfølgelig oppdaterer dere. Jeg har en stor kaffe latte ved siden av meg, og koser meg med jobbingen. Jeg koser meg sånn når jeg kan sitte å jobbe slik som dette. Jeg blir mer fokusert at å ha det lille surret rundt meg, blir det for stille blir jeg faktisk ukonsentrert – merkelig nok. 

Nå skal jeg straks avslutte, og komme meg tilbake til Solsiden for litt bildeknipsing til et nytt treningsprogram til bloggen, etterfulgt av to kunder før arbeidsdagen er over. 

Hva står på deres plan denne onsdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Så herlig! 🙂 Er selv sliten etter de siste dagene med trening, så startet dagen med en soltime i plaskregnet her, hehe!;) Nå er det bare å lade batteriene til en økt senere ikveld 🙂 Ha en fin dag! 🙂

    2. Kan ikke du skrive litt om hvordan du setter opp kostholdsplaner til kunder?? =)
      Følger du noe spesielt, biorytme/lavkarbo/IIFYM eller lignende prinsipper??
      Får man flere alternativer å velge mellom, må man veie maten osv?? =)

    3. Liker tangegangen om mer hverdagsaktivitet! Så nå har jeg kjøpt meg en sykkel, og er klar for å parkere bilen for en god stund! For en deilig følelse! Takk! 😀

    4. Så deilig. Blir misunnelig på jobb dagene dine. I kveld har jeg treningsfri. Det innebærer å se på tv, gleder meg sånn til å se “Nobel” blant annet, rydde og drikke en stor kopp te og strikke litt. Skal løpe oslos bratteste til lørdag og gruer meg såå fælt. Burde vært tynnere og raskere føler jeg nå.. Men men.
      Hilsen Anja

    5. For noen herlige bilder! Du er så utrolig skjønn, Maren <3 når kommer svarene på spørsmålsrunden? Gleder meg til å lese 😀
      Håper du får en super dag, skjønne deg <3 God klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg