Slik gjør jeg cardio til en lek

Cardio & movies

Kondisjonstreningen går som en lek om dagen, og nå skal jeg dele hemmeligheten min med dere. Det er rett og slett kun fordi jeg har begynt å se på favorittseriene mine mens jeg går eller jogger på mølla. Tiden flyr, og jeg blir så underholdt. Dette er virkelig helt genialt. 

Det er bare å laste ned appen til Netflix, Viaplay, HBO eller det programmet du liker å se serier på, og vips er du i gang. I dag morges fullførte jeg siste sesong av The Empire mens jeg jogget på tredemølla. 8 kilometer forsvant mens jeg koste meg med serien. Hvor genialt er ikke det? 

Har du testet å se på film eller serier mens du trener på tredemølle, sykkel eller crosstrainer? Hvis ikke, så anbefaler jeg virkelig at du tester det ut. Dagen min i dag startet grytidlig med to Pt-kunder, etterfulgt av egentrening, og nå to nye kunder. Jeg er så glad for å være tilbake som trener, det er virkelig en utrolig gøy jobb. 

Ha en strålende tirsdag dere, håper dagen din blir helt spesielt bra.

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Jeg er ikke i overkant glad i å løpe, men løper et par km. nå og da, enten vanlig jogg eller intervaller. Men en gang i blant bestemmer jeg meg for å jogge ei hel mil, og da SKAL jeg gjennomføre.
      Første gang var det så kjedelig at jeg daua, andre gang var når treningssenteret mitt hadde gått til innkjøp av ei ny mølle med plass til ipad 😉
      Da tenkte jeg at nå er det ment to be, og jeg jogga. Har gjort det to-tre ganger med ipad og serie nå, men jeg KLARER IKKE å slutte å følge med på antall km/min. og lengte til det er over.
      Selv om jeg elsker serien jeg ser (Mistresses, innbiller meg det var deg jeg fikk tipset fra 😉 ).
      Er vel ikke annet å gjøre enn å bare prøve hardere å holde fokus på serien, men dæven…
      Bra du får det til å fungere, ingenting er morsommere enn å “plutselig” ha løpt 8 km 😉

    2. Jeg har prøvd kondisjon med iPad og serier/filmer, men jeg opplever at jeg blir ufokusert og oppmerksomheten min blir delt slik at jeg ikke får med meg noe som helst. Anbefaler IKKE å se skrekkfilm (huff)… Jeg vil ha det fort overstått, da har det jeg det mer gøy! Idag ble det 5 min på ellipse, 10 min og 2200 meter roing og intervaller i totalt 30 min + mage og muscleup terping. Alt er smak og behag. Rolig kondisjon blir ute med kjæresten med sykkel eller en koselig skravletur med en god venninne:)

    3. Jeg skjønner ikke helt dette med cardio, kan du fortelle hva det betyr? er det at du løper rask, sånn at det blir intervall eller er det rolig gåin/løping?

    4. Her er jeg såå enig!! Koser meg skikkelig med cardiotrening når favorittserien er på! Hvilken hastighet pleier du å løpe på når du ser serier/filmer? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg