Vi må løfte hverandre frem

Jeg har mange inspirerende mennesker i mitt liv, og en haug av personer jeg beundrer, blir motivert av og lærer enormt mye av. En av de personene er Adele Marlen. Jeg er ikke en person som klarer å følge noe fast opplegg, men hadde jeg klart det, hadde det vært denne frøkna sine programmer jeg hadde fulgt. Jeg blir enormt inspirert av oppskriftene hennes, og har laget så mye godt som hun har tipset meg om. 

She inspires me 

Når jeg var på mitt verste i forhold til mangel på treningsmotivasjon i sommer, så var det Adele som hjalp meg tilbake. Vi har hatt så mange gode samtaler om trening, treningsglede og velvære. Hun minnet meg på hva jeg elsker med styrketreningen, og hvorfor jeg i det hele tatt startet med styrketrening for over 10 år siden. Har dere sett den scenen i Sex in the City, The movie, når Carrie får en assistent, og når assistenten skal slutte så er Carrie så utorlig takknemlig for alt hun har gjort, og sier: “You brought me back to life”. Jeg må smile litt når jeg tenker på det, for litt sånn var Adele for meg. Hun tente gnisten igjen, og fikk meg tilbake i styrkerommet, og for det er jeg evig takknemlig. 

Jeg gleder meg til å dele litt av hennes oppskrifter med dere, hun er så kreativ og lager så mye godt som jeg aldri hadde kommet på en gang. Hva med søtpotetpannekaker, kokosbollekake, squashlasange eller hjemmelaget sunn fiskegrateng? Jeg synes det er viktig å gi ros og løfte frem flinke og inspirerende mennesker, og det vil jeg bli flinkere til å gjøre. 

Hvem inspirerer deg i hverdagen? 

 

Smiiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Åå, Adele ja, hun er fantastisk RÅ på treningsprogram! Har aldri hatt så mye fremgang som da jeg fulgte hennes program! Skal faktisk bestille nytt snart! 🙂 Btf henne, er du, funkygine og treningsfrue noen av de som inspirerer meg på treningsfronten 🙂

    2. Så fint. Jeg blir inspirert av deg og Kristina Andersen. De to beste og eneste bloggene jrg leser. Og er det feil å si at man også blir litt inspirert av seg selv? Når jeg har klart å gjennomføre et løp, en bra kamp og har klart å trene bra. Jada, da blir jeg inspirert!! Hehe

    3. anja: Åå Herligfred så koselig å høre, nå ble jeg veldig glad og det vet jeg Kristina også blir <3 Du er en av de skjønneste leserne jeg har Anja - alltid flink til å kommentere og alltid så positiv. Veldig glad for å ha deg her! Nei det er overhode ikke feil å si, det er helt riktig og ganske så fantastisk å høre deg si det! Og du har all grunn til å bli inspirert av deg selv :):):)

    4. DU er den som inspirerer meg! Du virker som en helt fantastisk person Maren! Jeg digger å følge bloggen din og snapchaten din, og se at du også kan skeie ut en gang i blant. I tillegg så sprer du virkelig treningsgleden rundt deg. Skal løpe 10km under Oslo maraton på lørdag, og dette er mye på grunn av deg!

    5. Åh, da må jeg sjekke ut bloggen hennes! Vel, jeg hadde aldri hørt om deg før i forrige uke, da jeg tilfeldigvis leste et blad med en artikkel med deg i mens jeg satt på venterommet! Du er ganske så inspirerende selv du! 🙂

    6. DU er den mest inspirerende jeg vet om!! Får alltid lyst til å løpe eller komme meg inn på trening når jeg har lest bloggen din. Du viser bare hvordan trening ikke er plikt, men en rutine du er i og noe som er gøy, og det gjør at jeg kommer meg opp, tenker ikke, og bare gjør det før dagen starter! 😀

    7. ida: Skjønne skjønne du – tusen millioner takk <3 så koselig å høre!! og masse lykke til på 10km, så RÅ du er 😀 Jeg heier på deg!!!

    8. Tror de mest inspirerende personene jeg vet om når det kommer til trening er deg, og en del idrettsutøvere. 🙂 Men når det kommer til hverdagsinspirasjon og motivasjon for å komme meg tilbake på trening er det nok deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg