En søt og sunn start på dagen

Monkey breakfast

Dagens frokost gikk super kjapt, jeg er nemlig på full fart ut døren for en fotoshoot til neste måneds ShapeUp. Jeg har med meg dyktige Victoria Nevland bak kamera, og det senker automatisk skuldrene mine. Jeg gleder meg til å få denne saken ferdig, treningsprogrammet er nemlig et program jeg har kjørt mye selv den siste tiden, og jeg synes det er utrolig bra. Jeg gleder meg til å dele det med dere. 

Jeg synes frokosten ble så søt i denne nydelige skålen og med apekatten. Jeg synes den apekatten er så herlig. Den finnes i elefant også, og sikker enda flere dyr. En søt liten venn på kjøkkenbenken. Skålen inneholder gresk yoghurt, cottage cheese original og hjemmelaget granola. Oppskriften på granolaen finner dere  HER. Jeg har en stor bolle av denne stående på kjøkkenbenken, og den er så godt at den funker utmerket som snacks også. 

Nå må baggen pakkes, og jeg må komme meg ut døren. En lang dag på farten venter. Håper dere får en super onsdag hjerter. Fortell meg veldig gjerne litt om hva som står på din plan i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Fortsett å inspirere med fine bilder og gode tips til måltider! Blir virkelig motivert av bloggen din 🙂 i dag er det forelesninger frem til klokken 16 så her ble treningsøkten unnagjort klokka 7 i dag. Etter skolen skal jeg nemlig på date med en gutt jeg liker, hihi. Ha en super dag!

    2. Idag er det barseltreff, det blir en tur på 7,5 km😊
      Vil også tipse om serie; Suits❤️ Du kommer at elske den!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg