Min nye hverdag

All smiles today

God morgen fra Solsiden Pt-senter, et sted jeg nå tilbringer så mange timer at det nesten føles som mitt andre hjem. Heldigvis trives jeg enormt godt der, og storkoser meg med min nye hverdag. Nå har jeg kommet på plass, fått ting under kontroll. fylt godt på med Pt-kunder og endelig kan jeg senke skuldrene litt. Dagen i går forsvant i oppstart av nye kunder, egentrening, artikkelskriving og mail.

Jeg satt meg som mål at selv om jeg startet opp igjen som trener så skulle det ikke gå utover bloggen. Jeg har hatt noen dager nå med kun én oppdatering, men det skal jeg forsøke å endre på. Jeg får veldig positive tilbakemeldinger fra dere de dagene jeg oppdaterer flere ganger om dagen, så det skal jeg absolutt prøve å bli flinkere på. Jeg er aktiv i flere sosiale kanaler, både Instagram, og spesielt snapchat oppdateres hyppig gjennom dagen. Følg meg gjerne på marenerdvik.

En av fordelene ved å at jeg så og si bor på Solsiden er at jeg har mulighet til å knipse masse treningsbilder til dere, og dele en haug av treningsinspirasjon. I går fikk jeg knipset litt bilder av trening med minibands, og i dag håper jeg å få tatt enda litt fler. 

Jeg liker dagene mine slik de er nå, hektiske, aktive og fylt med energi. Dette er slik jeg trives best, og dette er slik jeg er ment for å jobbe. Jeg har lagt inn søknader på sykepleiestillinger også, for dere som gjentatte ganger spør om dette i kommentarfeltet. Så får vi bare vente å se hva som skjer der. Jeg holder dere selvfølgelig oppdatert. Det er veldig koselig at dere spør og bryr dere <3

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer

Siste innlegg