Det betyr så mye

Solsiden PT-team

I dag har jeg møtt to av mine nye PT-kunder, og det var to utrolig fine møter. Jeg føler meg så heldig som skal få lov å være treneren til disse to, og hjelpe dem å knuse målene sine denne høsten. Senere i uken skal jeg treffe fire spreke damer til, og vips har jeg en herlig jentegjeng på 8 som jeg skal få lov å jobbe med i måneden fremover. Fy søren så gøy!  Jeg ser allerede nå at denne høsten blir energisk, sprek og positiv, noe annet er ikke mulig med en så herlig gjeng på laget. Det føles nesten litt uvirkelig at under en uke etter at jeg lanserte mitt lille PT comeback så begynner listen å fylle seg opp, jeg er ydmyk og uendelig takknemlig for tilliten fra alle som tar kontakt og har lyst å trene med meg. Det betyr enormt mye! 

I dag har jeg kost meg hele dagen på Solsiden PT-senter sammen med medlemmer og gode kolleger. Noen av dere kjenner kanskje igjen denne karen? Alejandro Fuentes er også trener på solsiden, og sammen skal vi være et killer PT-team denne høsten. Vi har mange spennende planer, og gleder oss til å lage mye sprell på Solsiden fremover. Felles treninger, bootcamp, maxløft-tester, løpeturer, foredrag, fagkvelder osv – det er bare å glede seg. 

Jeg kom akkurat inn døren her hjemme, etter nesten ti timer på farten. Nå skal jeg kose meg med speltlompe-pizza, og iskald pepsi max, før det blir sofa og serier resten av kvelden. Apropos serier så klarer jeg ikke finne noen ny favoritt, føler jeg så og si har sett alt. Siste jeg så nå var The Returned, litt skummel, men samtidig ganske så underholdene. Det lå kun én sesong ute, så den slukte vi rimelig kjapt. Så nå er vi på seriejakt igjen da – absolutt alle tips mottas med stor takk. 

 

Smiiiil Maren  

 

21 kommentarer
    1. Anbefaler dere virkelig til å se Dexter! Helt sinnsykt bra serie! Gi det noen episoder, og jeg garanterer deg 100 % at dere vil eelske den!

    2. Helt enig med Christine over her. Dokumentaren “Fittest on Earth” (tror den heter det) er utrolig inspirerende!

    3. Tenke nok det er fleire enn meg som skulle ynskje dei budde nærmare Kristiansand, så dei kunne trent med deg 😊
      Ang. seriar vil eg anbefale criminal minds, sherlock holmes (serie som ligg på netflix), orphan black, løgner og frikjent 😊

    4. Har du/dere sett Outcast, Wayward Pines, Better call saul, 12 monkeys, NCIS, The 100, 11.22.63 eller Dracula? 😀 sjekk ut de! Jeg og kjæresten ser de seriene sammen så passer for begge kjønn 🙂 ha en fin uke søte deg<3

    5. The Blacklist, Dexter, American Horror Story. og for en litt mer morsom og kort serie; Welcome to Sweden. Den har en litt sånn Neste Sommer-følelse:) Og Jane The Virgin! Men den er nok helst for jenter;)

    6. Det er fordi du er Super!!
      Anbefaler “happy walley” britisk krim serie, men du kommer også under huden. Kul serie!
      Hilsen Anja

    7. Anbefaler å se på serien “burn notice”. Du må søke etter streaming på nettet, men en sinnsykt bra serie! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg