Det er ikke for sent

Disse koselige bildene hadde jeg nesten glemt, og ble så glad når jeg fant dem. Det er ikke for sent å dele koselige turbilder, og det er, tro det eller ei, heller ikke for sent å gå deilige turer ute i singlett og knelange tights. På sørlandet har sommeren gjort et mini-comeback, og vi har opp mot 20 grader dag etter dag her nå. Jeg er litt delt i hva jeg mener om det, for helt ærlig er jeg faktisk mest klar for høst nå. Gi meg en uke med skikkelig surt ruskete høstvær, så savner jeg sikkert dager som dette rimelig kjapt. Så la oss bare nyte og ikke minst utnytte dagene så godt det lar seg gjøre. 

Jeg straks på vei ut døren for en liten tur, så er det stor-handling på matbutikken etterfulgt av vask av leilighet. Det er slike ting jeg skulle gjort før helgen, men på merkelig vis forsvant helgen uten at noe ble gjort og da er det bare å ta tak i dag. Jeg skal også en tur på trening senere, og da har jeg endelig få med meg fotograf. Det betyr at jeg kan få knipset litt bilder av de ulike styrkeøktene mine, og delt dem med dere. Det gleder jeg meg til!

Jeg er i gang med enda en ny artikkel for ShapeUp nå, og det er så gøy for det handler om tung tung styrketrening. Jeg har sittet å jobbet litt med den nå på morgenen, og sannelig ble jeg ikke så motivert at jeg kjente det krible i kroppen fordi jeg gleder meg til økten i ettermiddag. Jeg håper så inderlig den ferdige artikkelen og treningsprogrammet kan klare å motivere dere på samme måte. 

Jeg har lurt litt på om jeg skulle kaste meg på denne greia me å ha en sånn fast spalte med uken som gikk. Hva tenker dere? Det er jo mange bloggere som gjør dette fra før av, så er det unødvendig at jeg slenger meg på, eller hadde dere synes det var artig? Gleder meg til å høre hva dere synes. Ha en super mandag og en fin ukestart.

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Dropp uken som gikk!! Du er ellers så flink til å være kreativ og oppfinnsom, pluss at dersom man ønsker å finne ut av hva som skjedde forrige uke kan man bare lese bloggen!!

    2. Ja til flere innlegg- men hvis det vil si at du erstatter et innlegg med “uken som gikk”, så er jeg enig med anonym;-)

    3. Tung tung styrketrening høres jo bare helt herlig ut! Hadde en periode i sommer der det ble persing på hver eneste økt, men så oppdaget jeg intervaller og byttet ut litt av styrketreningen med det. Gleder meg til å lese det du skriver i ShapeUp!
      Apropos uken som gikk så syns jeg det er gøy å lese, men som en annen nevnte over her så ville jeg ikke byttet ut et av dine vanlige inspirerende innlegg med uken som gikk 🙂

    4. Ja, begynn med uken som gikk – som kanskje også inkluderer ukens treningspass? 🙂 ellers hadde det vært gøy med en spørsmålsrunde snart igjen :))
      Ha en strålende uke Maren. Digger deg 🙂

    5. Spørs hele hvordan innholdet blir. Noen skriver det bare for å skrive det.
      Mange peiser seg gjennom det slik at det blir et innlegg uten kvalitet.
      Mye bedre å ha innlegg som er preget av hardt arb bak.
      Eks: gå inn på Lene Orvik sin blogg så skjønner du hva jeg mener 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg