En spennende mandag

Monday – make the best of it

God morgen dere. Er det en god morgen? Her er det en litt grå morgen med regn i luften. På tross av litt grått vær så er det godt og varmt, så dagens oppdatering skjer fra verandaen. Jeg har tak over verandaen min, og det gjør at jeg får brukt den på slike dager som dette også. I dag skal jeg avgårde på to spennende møter, begge relatert til bloggen, men ingen av dem handler om trening. 

Det første møte foregår litt utenfor byen så da må jeg ut på en aldri å liten roadtrip, og det andre møte foregår i min egen leilighet. Sistnevnte blir utrolig gøy, med fare for store forandringer her i huset. Jeg skal fortelle dere alt om det, og jeg håper det kan være inspirerende det også – bare på en litt annen måte enn kun trening og oppskrifter. Høres det bra ut?

Acne jeans / Polo Ralph Lauren skjorte / Nike sneakers / caps varsity

Merker dere at jeg også har begynt å dele litt bilder i vanlige klær, og ikke kun treningsklær. Hva synes dere om det? For min del er det litt rart, for jeg er så vant til å nesten utelukkende gå i treningsklær. Jeg synes jo det er litt gøy å vise dere at jeg ikke kun spretter rundt i treningsklær, så jeg håper dere også synes det er litt artig. Hører gjerne deres mening der altså. Stilen min er jo sporty uansett, jeans, caps, skjorte og sneakers går inn under sporty stil for min del. 

Nå må jeg komme meg avgårde her. Ha en herlig mandag, og en fin ukestart. Make the best of it!

 

Smiiiil Maren 

 

19 kommentarer
    1. Så spennendes med flere hverdagsantrekk! Liker stilen din veldig godt og du viser at man kan se superfin ut i klær som er litt casual 🙂 det enkle er ofte det beste, og det synes jeg gjelder i klesveien også 🙂 Elsk på skoene forresten! Hvor var de kjøpt igjen?

    2. Lykke til med dagens møter. Og det er bare kult at du deler bilder med antrekk som ikke bare er treningsklær. Elsker den sporty stilen din, og så er du jo strålende vakker uansett.

    3. Hei og tusen takk for inspirerende blogg!!
      Du, jeg lurer på en ting om trening.. Jeg har trent i mange år. Trener mye og elsker det. Men – jeg har egentlig ikke noe MÅL med treningen min annet enn at jeg vil holde meg i form, være frisk og få masse energi!
      Jeg synes det er så mye fokus på mål og lurer på om jeg kanskje trener helt feil? Jeg trener nesten hver dag, både styrke og kondisjon. Lette vekter og tunge vekter. Både timer og egentrening. Jeg prøver meg ofte på nye ting, men har likevel ikke noe MÅL om å bli raskere, løfte tyngre, løpe lengre..
      Det er jo selvsagt en bonus om jeg gjør det da, hehe –
      Uff, skjønner du hva jeg mener her? Hva er din ærlige mening. Bør jeg sette meg noen mål?

    4. Yvonne: De er fra Nike, men helt ærlig, så er de faktisk ikke spesielt gode. Har forsøkt å gå dem inn i en liten evighet nå, men de blir liksom ikke bedre. Nike thea tror jeg modellen heter. Så koselig du liker stilen, det setter jeg så stor pris på. Jeg er veldig casual i klesstilen, og kjører så og si alltid helt safe og basic. hehe 🙂

    5. Mariel: Så bra, da kommer du til å elske et par av innleggene som kommer utover høsten. Du den er kjøpt på en sånn hagebutikk her på sørlandet, lurer på om den heter Hageland eller noe sånn 🙂

    6. S: Jeg tenker at du må gjøre det som motiverer deg, og som gjør at du får lyst å fortsette treningen. Hvis du trives med det du gjør, og har nok av motivasjon og alt er på stell så ser jeg ingen grunn til å skulle sette noen voldsomme mål. Men samtidig så kan det være enormt motiverende for noen å jobbe mot et konkret mål, kanskje er du en av dem? Hvis du aldri har forsøkt å sette deg et mål å jobbe spesifikt mot det, så kanskje det kunne vært gøy å prøve? Hvem vet, kanskje motivasjonen din skyter fart og du blir enda er glad i å trene 🙂

      Tenk deg om, hva liker du med treningen din, hva er du god på, og hva kunne du kanskje tenke deg å bli enda bedre på. Skriv ned det du kunne tenke deg å bli bedre på, og definert et konkret mål. Sett gjerne en tidsfrist på dette målet slik at du får litt pres på deg. Så leser du deg opp, og lager en plan på hvordan du skal nå målet ditt. Med din treningsentusiasme er jeg sikker på at du vil klare det og tenk så mye du da har lært på veien 🙂

      Dette ble mye, men det jeg prøver å si er at nei jeg tror ikke det er nødvendig for absolutt alle å ha et mål, men veldig mange synes det er veldig motiverende. Du vet ikke før du har prøvd om du kanskje er en av dem, og det skader jo ikke å jobbe spesifikt mot noe konkret for en periode. Så prøv deg frem, og kos deg på veien 😀 Lykke til <3 M

    7. Kjempeartig at du legger ut bilder med vanlige klær! Hadde vært superdupert med et lite innlegg om hvor du shopper også, feks? 🙂 Favorittbutikker, merker etc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg