Kaffe og forberedelser

Convention er delvis sponset

To tired to function

God lørdagsmorgen. Jeg må le litt av det trøtt ansiktet mitt, men sånn er det når man er våken alt for sent på kvelden. Her starter dagen med svart kaffe og melk, macen, mail og forberedelse til diverse ting fremover. Det første som skjer er AFPT Convention allerede neste helg, og i skrivende stund sitter jeg å leser meg litt opp på forelesere og hvilke temaer de skal snakke om. Den helgen der blir helt drøyt bra sånn faglig sett, men også utrolig hyggelig sosialt sett.

Det er så mange dyktige, flinke, og fine mennesker som kommer, både som forelesere og deltagere. Jeg gleder meg spesielt, for utenom de store internasjonale navnene, til skjønne Inger ( kjent som inger i Dubai) Melina Megulas, og Silje Mariela. Girlpower på foreleserlisten der altså, de skal alle snakke om hyper-aktuelle temaer og det blir så spennende å høre på dem. Kanskje jeg ser noen av dere på Convention? Det skjer hvertfall i Oslo, Gardermoen, 26-28 august. All informasjon finnes HER. 

Ellers går dagen i dag med til en god del jobb, før det blir litt sosial hygge senere. Jeg håper også å rekke innom sentrum før de stenger, jeg har lagt min elsk på et par nydelige høstplagg, samt en en fantastisk fin caps. Så vi får se om jeg ikke får snikt inn en liten shoppingrunde. Ellers har jeg en ny treningsøkt å dele med dere, skal prøve å få ut den litt senere i dag så det er bare å følge med. 

Jeg ville i grunn bare inn å si hei, god morgen og ønske dere en fin lørdag. Veldig gøy med alle som har skrevet hva de jobber med eller studerer på gårsdagens innlegg. Jeg føler jeg får en litt ny nærhet til dere lesere når jeg får høre hva dere driver med, så fortsett gjerne å del det. 

Smiiiil Maren 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg