Axwell / Ingrosso made me do it

I dag hadde jeg overhode ikke lyst å løpe, og jeg måtte grave dypt etter motivasjonen til å knytte på meg joggeskoene. Jeg hadde lyst å være ferdig løpt, jeg hadde lyst på den magiske etter-trening følelsen, men jeg hadde minimalt lyst å gjennomføre selve løpeturen. På tross av mye motstand i eget hode så kom jeg meg ut døra, jeg plugget i øreproppene og klikket meg inn på spotify. Der oppdaget jeg noe nytt, en ny liste, og plutselig kom jeg på at jeg hadde jo lagt inn ny musikk i går kveld. Jeg trykket play og da smalt det.

Axwell Λ Ingrosso tok meg rett tilbake til Palmesushelgen på Bystranda her i Kristiansand. Tilbake til den magiske stemningen, den elektriske energien og bøttevis med feelgood. Jeg fikk en helt vill energi over meg, og vips var løpeturen i gang. En km, to, tre, fire, jeg løp og løp, og før jeg viste ordet av det var 8 herlige kilometer tilbakelagt, og jeg var kliss våt av svette og fylt til randen av endorfiner. Tenk at et par låter kan gi deg så mye. 

Tusen takk Axwell Λ Ingrosso, denne løpeturen ble så god på bakgrunn av Sun is shining, Something new og On my way. Nå skal det sies at Martin Garrix hjalp litt til han også med blant annet Lions in the Wild, Now that I found you, og Don´t look down. 

Har du noen spesielle sanger som får deg til å gi litt ekstra på trening? 

 

Smiiiil Maren 

 

18 kommentarer
    1. Kan du legge ut spillelistene dine fra Spotify? 🙂 Hadde vært kjekt med litt ny musikk til treningen! Hjelper veldig på motivasjonen med knall musikk!

    2. Hei,
      takk for all inspirasjon og glede du sprer!
      har du offentlig spilleliste på spotify? Hva heter den?

    3. Hei Maren!
      Tusen takk for en flott og inspirerende blogg, som jeg klikker meg innom minst én gang om dagen! 🙂
      Jeg lurte på hva slags type øretelefoner du bruker når du jogger?
      Hilsen Hilde Marie

    4. synes Animals av Martin Garrix alltid får meg til å gjøre en litt bedre innsats, spesielt under høyintensitetstrening! åh, elsker bloggen din, Maren – jeg er bare veldig dårlig på å huske å kommentere, hehe. fortsett det gode arbeider, du er favorittbloggeren min :-)<3 klem

    5. Så herlig at du fant motivasjonen! 😀 Jeg sverger til knalltøff skikkelig old school hip hop på trening, det får meg virkelig til å føle meg råsterk og uovervinnelig. Haha! 😉

    6. Ellen: Å så gøy, da skal jeg legge den til listen min 🙂 Ååå nei nå ble jeg glad her, tusen takk. så skjønn du er!! Så glad du valgte å kommentere , tusen tusen takk 😀

    7. Hilde Marie: Du jeg bruker bare vanlige iphone øretelefoner jeg, men de er jo egentlig ikke spesielt gode. Er på jakt etter nye. Brukte miiego en periode, og de er veldig gode, men klarte å ødelegge dem så nå er det altså kun vanlig hvite iphone det går i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg