Ny treningsøkt i nye klær

Annonse

ActiveWear by KappAhl

I dag har jeg to gøye ting å dele med dere, den ene er en rå treningsøkt som jeg virkelig tror dere kommer til å like, og det andre er dagens treningsantrekk. Alle klærne i dette innlegget er fra den nye sportskolleksjonen til KappAhl. Serien heter Activewear, og jeg er mildt sagt overrasket over både kvalitet og passform. Jeg skal innrømme at jeg kanskje var litt fordomsfull i forhold til treningsklær til å en så rimelig penge, men der måtte jeg sannelig innse at jeg tok feil. Klærne sitter godt på, de puster og gir en fantastisk bevegelsesfrihet.

Tights grå  // Svart langermet genser  //  Vest // Sportsbh

Jeg har nå gjennomført tre økter i klær fra KappAhl, og jeg er rett og slett imponert. Dette er GØY å dele med dere, for jeg vet at det er mange studenter som leser bloggen, og mange som av ulike årsaker ikke har mulighet eller lyst å bruke så mye penger på treningsklær. Da er dette virkelig serien for dere. Jeg har valgt meg ut to favorittantrekk som jeg har lyst å dele med dere. Det ene er det jeg har på meg her, og det andre ser dere på Instagram i morgen. Et smart tips – følg litt ekstra godt med på Instagram – hele antrekket og mere til, kan nemlig bli ditt.

Så over til treningsøkten. Det er en herlig kombinasjon av styrke og kondisjons, og her får dere den servert:

Jogg rolig i 20 minutter. Finn et åpent område og kjør følgende sirkel:

  • 20 dype knebøy
  • 20 gående utfall med benløft  
  • 10 pistol squat 

Alle øvelsene kjøres 3 runder. Før du jogger rolig videre i 20 minutter.

Dette gir deg en god times økt hvor du får trent både kondisjon og styrke. Øvelsene kjøres med kroppsvekt, men tro meg – de kommer til å svi! Jeg kjører ofte denne typen trening, og synes det er utrolig effektivt. Forrige uke hadde jeg med meg en venninne på samme økten, og hun var helt gele i bena etterpå. Det er en perfekt økt å kjøre sammen med treningskompis, da kan dere pushe og motivere hverandre, samt holde styr på telling av repetisjoner. Det er fort å gå i surr når man begynner å bli sliten. 

Jeg håper dere tester økten, og fortell meg gjerne hvordan det gikk. Jeg blir også glad for tilbakemeldinger på hva dere synes om Activewear-serien fra KappAhl, er dere ikke enige i at det er gøy å dele litt rimeligere alternativ også? Uten at det går utover verken kvalitet eller look. Gleder meg til å høre fra dere. 

 

Smiiiil Maren 

 

16 kommentarer
    1. Hei!
      Er student og synes at det var flott at du delte litt rimeligere alternativer – likte spesielt genseren og skal innom KappAhl for å ta en titt 🙂 Treningsøkten så kjempemorsom ut, og skal testes imorgen! En blanding av kondisjon og styrke er en favoritt her hos meg 🙂 Ønsker deg en fin dag og uke Maren!

    2. Helt genialt med rimelige trenings klær, som også fungerer bra. Dvs pustet og har et behagelig form.
      Den genseren ønsker jeg mrg, er det noen lommer i den? Og den økten ser kul ut, skal testes så snart foten funker igjen. Spilte kamp i går og etterpå fikk jrg sykt vondt i foten oppå vristen. Aner ikke hva det kom av, ble verken stemplet eller taklet, men klarer jo nesten ikke å gå på den.. Hmm. Håper den blir bra til imorgen! Ha en god dag.

    3. Det var jo kjempe fint! 🙂 For et motvirerende innlegg å lese etter å ha kommet hjem fra jobb og kjempe sliten! Solen stråler her i Stavanger, så nå må jeg få i meg litt mat og ut å jogge meg en tur 🙂 Ang. styrkeøvelser ute, synes du det er flaut hvis det kommer folk når du tar knebøy, push ups osv? Synes selv det er litt flaut.. :p

    4. Miriam: Du jeg har faktisk tenkt litt på det, men jeg syes ikke det er flaut. Jeg har nemlig tenkt selv hva jeg tenker når jeg ser noen holde på sånn, og jeg tenker jo utelukkende bare at de er flinke og spreke 😀

    5. Så artig, dette programmet skal eg teste!! Tips til korleis ein kan trene seg opp til å kLare pistol squats?? Kjem meg liksom ned, men manglar den ekstra pushen for å kome meg opp frå botnposisjon 😥

    6. Veldig kjekt å lese at du liker/syntes de er kjekt å lese at det går an å få tak i litt rimeligere treningstøy. Har vært litt uheldig med tights fra h&m så dette kan jeg tenke meg å prøve:)

    7. Det jeg har opplevd når jeg har kjøpt “billig” tights før er at når jeg løper så føles det som om jeg “mister” tightsen om du skjønner. Sitter denne godt på? Er så ekkelt å trene når tøyet ikke er komfortabelt 🙂

    8. Camilla: Skjønner så godt hva du mener! Jeg følte ikke det med denne, spesielt denne grå satt utrolig godt. Jeg trente styrke i den her om dagen, og selv i dype knebøy, opp og ned, flere repetisjoner så sitter den godt på, og sklir ikke ned. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg