Her skal vi kose oss

Sponset opphold

Feels like home <3

I skrivende stund ligger jeg rett ut i en diger hotellseng på nydelige Frogner House. Min kjære er avgårde for litt jobb, og jeg koser meg i leiligheten. Ja leiligheten, for vi har rett og slett sjekket inn i tidenes lekreste leilighet for helgen. Jeg bor alltid på Frogner House når jeg er i Oslo, og jeg er alltid strålende fornøyd med de fine rommene, men i dag ble jeg faktisk helt satt ut når jeg åpnet døren. Det som møtte oss var en stor, lys, og super delikat innredet leilighet med spisestue, stue, kjøkken, soverom og bad med stor dusj, lekre sorte fliser og et stort ovalt badekar midt på gulvet. Hjelpes så flott, men samtidig så lunt og koselig. 

Det er akkurat det som kjennetegner Frogner House, og som gjør at du føler deg hjemme. Home away from home er deres slogan, og jeg synes det passer så utrolig godt. Det er nemlig akkurat slik det føles. Et hjem borte fra hjemme, og tenk – vi skal få lov å kose oss her en hel helg. 

Alle som har fulgt meg en stund ved at jeg elsker salatbarer, og spesielt én skiller seg ut for meg i Oslo. Jeg må alltid innom LETT når jeg besøker Oslo, og i dag har jeg faktisk vært der to ganger. Dagens salat ble en miks av spinat, søtpotet, marinert kalkun, tomat, og grønne bønner. Jeg hadde hoisin dressing, og en vannmelin / sitron juice til, og en liten questbar til dessert. Mmmmm. Jeg kjøpte også en ingefær/sitron shot, halsen er litt sår, og jeg har virkelig ikke lyst å bli syk nå. Så best å gjøre de små forebyggende tiltak man kan. 

Ellers har jeg væt i et spennende og sporty møte i dag, og dere som følger meg på Snapchat har nok allerede gjettet hvem dette møtet var med. Jeg kommer tilbake til dette, og lover å fortelle dere alt om det. I morgen venter en dag med litt sosial hygge, trening, litt shopping og ellers bare nyte Oslo. Lørdag er den tore dagen, da er Poolside i Frognerbadet i gang, og fy søren som vi gleder oss! 

 

Smiiiil Maren 

 

 

7 kommentarer
    1. Linn: Da synes jeg bare du skal skrive en mail å spørre hvor kjøkkenet som er i Colbjørnsgate leilighetene som du har sett på min blogg er fra 🙂 De svarer deg helt sikkert, er veldig hyggelige og hjelsomme 🙂

    2. Håper dere har hatt en fin helg i Oslo!
      Hor ligger LETT i Oslo hen? Bor der selv for å studere, men har ikke sett noe til LETT!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg