Raw lunsj & hjemreise

42 Raw København

Hvor innbydende og delikat ser ikke denne lunsjen ut? Se på de deilige fargene, jeg får lyst å dra tilbake og spise hele måltidet en gang til når jeg ser disse bildene. Dagens lunsj var altså på 42Raw, et sted du virkelig må besøke hvis du besøker København. Menyen er helt fantastisk, og du kan fråtse i godsaker som acai bowls, veggie salads, vegetar burger, en rekke ulike juice & smoothies samt masse raw godsaker som daddel kuler, raw chocolate cookies og mye mye mer. Det er synd magen sier stopp før øynene, for jeg kunne virkelig tenkt meg å smake hele menyen. 

Jeg spiste både chia bowl med banan, goji bær, mulberries, kakaonibs og blåbær, og en raw salat med ulike grønnsaker og eple, i en deilige økologisk curry dressing. Jeg hadde også en juice med agurk, spinat og eple, jeg tror den het Seattle. Celine koste seg med en Matcha bowl og en latte med mandelmelk. Dette er et sted jeg uten tvil skal tilbake til ved neste København besøk. En så spennende meny fortjener å bli utforsket litt mer. Har noen av dere vært her før? 

I skrivende stund sitter jeg på Kastrup, og skal straks løpe til gate. Det har vært en helt nydelig helg på alle måter, og jeg er så takknemlig for å ha en god venninne som jeg får besøke i København. Helgen har vært perfekt, men nå gleder jeg meg helt vilt til å komme hjem til verdens beste armkrok. Håper dere nyter søndagen, slapper godt av og lader opp til en ny uke. 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Var der i sommer og det var helt fantastisk, såå mye sunt og godt 😍💗 derfor måtte jeg bare tipse deg om det på instagram også ☺️ Ser ut som du har hatt en strålende helg i køben!
      Stor klem fra meg 💗

    2. Hei! Jeg skal besøke Kristiansand sentrum i til helgen å lurer på om du har noen gode tips til hva man bør gjøre mens man er der? 🙂 Er det noen butikker du anbefaler? Noen fine steder å gå tur, som ligger nært til sentrum? Ellers takk for en fantastisk fin blogg 🙂

    3. Jeg kommenterer aldri, men jeg leser bloggen din hver dag, og går stadig tilbake i arkivet for tips til trening og alt! Du er virkelig min største inspirasjon og favorittblogger, alle innleggene er veldig gjennomførte og fine. Tusen takk for at du sprer så mye treningsglede! Stor klem fra meg

    4. Lise: Åå ja det er jo så mange koselige steder. Gå tur på Odderøya og kjøp is på toppen, ellr vaffel i cafeen, gå i baneheia eller jegersberg. Shopping i sentrum, spesielt skippergata har mange koselige nisje-butikker. Når det gjelder spisesteder så må dere besøke Bønder i byen, will I juice, Kjøkkenskapet, Slakter Sørensen, og Food Asylium. Ellers er det superkoselig på fiskebrygga hvis været er fint, på bølgen og moi, eller sjøhuset, eller bare ta en is mens man sitter på brygga. Dyreparken er jo alltids en slager, og hvis det regner er jo sørlandsenteret fylt av masse spennnede butikker. Personlig liker jeg sentrum mye bedre enn sørlandssenteret men det er jo en smaksak. Kos deg, og NYT deilige Kristiansand <3

    5. Cecilie Lykke: ja skjønner du mener det, for Celine sin mat var rimelig smakløs. Min derimot var veldig veldig god, men enig i at det kanskje var litt dyrt der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg