Best day ever

Cuteness overload

Valpejakten fortsetter og i går besøkte jeg verdens nydeligste små jack russel valper. Jeg smeltet helt, og kunne ikke få nok av de små pelsdottene. De har akkurat lært å gå, og de så fantastisk skjønne i de små litt ustø bevegelsene sine. Dette blir jo snart en hundeblogg, så jeg skal roe kraftig ned på hundepraten fremover, men jeg klarte rett og slett ikke sitte på så mange nydelige valpebilder og ikke dele dem med dere. 

Har dere sett noe så nydelig? Jeg klarer ikke slutte å smile når jeg ser på dem. Dere som følger meg på snapchat fikk se filmer av disse små raringene i går, og jeg vil tro det var flere enn meg som ble sjarmert. Det er et lite under at jeg klarte å dra derfra uten å ta med meg en hjem. 

Okei, nå legger vi hund litt på hylla. I går gjorde jeg noe super spontant og gøy, jeg booket en flybillett med avreise i morgen ettermiddag. Jeg skal dele med dere hvor jeg skal i morgen tidlig, for jeg tror nemlig det er flere av dere som har mange tips om dette stedet. Jeg skal på en skikkelig opplevelsestur hvor god mat, nye opplevelser, nye spreke utfordringer i helt nye omgivelser står for tur. Mer om det i morgen! 

I dag skal jeg straks komme meg avgårde for dag 3 på styrkeprogrammet mitt. Jeg har klart å gjennomføre to av øktene allerede, og det føles veldig bra. Kostholdet er jeg enda ikke spesielt flink på, der har jeg litt ferie enda, men så er det jo også ferie enda og derfor tenker jeg at det er helt fint. Det skal være litt forskjell på hverdag og ferie, så jeg gir meg selv ut denne uken også jeg, før jeg tar tilbake alle mine sunne vante hverdagsrutiner. 

Er det flere som skal trene i dag? Hva står på din treningsplan? 

 

Smiiiil Maren 

19 kommentarer
    1. Kjempegøy med hundeprat 😀 ikke slutt med det 🙂 spennende å se hvilken rase du ender opp med 🙂

    2. Elsker hunder og ingenting er jo mer søtt og sjarmerende enn valper. Så spennende med billett og reise imorgen da. Jeg kom akkurat hjem fra en ukes ferie i Italia. Helt utrolig.
      Jeg har vært på en liten sykkeltur allerede, og så blir det fotball i kveld!
      Anja

    3. Valpar är ju alltid sjukt söta, men jag hade aldrig köpt den rasen. Håller med anonym här ovanför, de kräver mycket kunskap och aktivitet.
      Spännande med resa! 🙂

    4. -: Ja mange sier det og jeg er klar over at det er en krevende rase 🙂 dette besøket var kun fordi en av mine nærmeste venninner sin hund har fått valper og ikke fordi jeg vurderer Jack russel selv 🙂

    5. Boarder Coliie er faktisk en gjeterhund;-) Som krever veldig mye,både fysisk og mentalt!Men regner med Maren har undersøkt om de ulike rasene:) Personlig forstår jeg meg ikke på de som velger hund basert på utseende.

    6. Så flink du har vært med styrketreningen! Det er vanskelig å komme igang igjen etter en lengre pause, men du kan jo prøve å tenke at for hver økt blir du bedre 🙂 Jeg trente styke på overkropp i dag tidlig før forelesning, så nå har jeg hele ettermiddagen til å gjøre andre ting, det er deilig! Ha en fin kveld, Maren, og god tur i morgen.

    7. Vet du om disse valpene er til salgs? Vi er på jakt etter denne hunderasen og disse var bare nydelige 🙂

    8. Det e det vi har lyst på også, vet du hvordan vi kan komme i kontakt med selger om se ønsker å selge? 😉 Vi skal til Kristiansand i neste uke om det er der de befinner seg.

    9. Anbefaler deg å bli medlem i facebookgruppa Griffon-venner og sjekke ut den nyyydelige grasen der! To typer, strihåret griffon og griffon petit brabacon, veldig enkel hund og genial som førstegangshund, snille, behov for tur er alt etter hva du har gjort dem vandt til! vil heller anbefale deg å bli medlem på den siden enn å google, for googler man får man ofte opp de amerikanske variantene som ikke er like pene.. hehe 😀 mange oppdrettere der som tilbyr valpebesøking!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg