Boost løpeturen din

Inneholder sponsede produkter

Boost your run

For et par måneder siden kjøpte min kjære et par Adidas Ultra Boost, og når de kom i posten synes jeg de var så fine, og virket så utrolig gode at jeg bestilte samme skoen selv. Er ikke det fryktelig søtt, når kjærestepar har samme sko? haha! Jeg elsket den skoen, og har brukt den hver eneste dag siden jeg fikk den. Nå er den ganske så slitt, og da jeg klikket meg inn for å se om jeg skulle bestille meg et par nye kom jeg over den oppgraderte modellen, Adidas Pure Boost X TR

Jeg var litt skeptisk til å bytte fra mine elskede ultra boost, men dette var jo en oppgradert sko med samme boost-såle, og det måtte jo være positivt – heldigvis var det rett! Jeg er så fornøyd med mine nye Pure boost sko, og har allerede hatt et par løpeturer på dem. Skoen er lett, og gir en liten “bounce” i steget på en måte. Jeg føler meg får litt ekstra spenst i steget mitt, og det føles nesten som skoen løper litt for meg – det er magien med boost-sålen. Skoen sitter godt på foten, og puster godt. Jeg er rett og slett bare veldig fornøyd. De er ganske normale i størrelsene. Jeg bruker vanligvis 39, og har 39 1/3 i disse. I går hadde jeg dem på meg på en liten rusletur i baneheia sammen med Celine og hennes lille Lulu. Jeg er så forelsket i den lille krabaten, og jeg tror jeg kommer til å få litt kjærlighetssorg når lille gull drar tilbake til København i kveld. 

Jeg blir så lykkelig av disse turene i skoen, og kjenner at jeg gruer meg litt til vinter med snø, is og glatte veier. Det er heldigvis langt frem, og før den tid kommer en deilig høst med perfekte løpeforhold. Ingenting er bedre enn å jogge ute i frisk, klar høstluft, og hvis du da i tillegg har sikret deg en god løpesko ligger alt tilrette for en sprek og fin høst. Som en liten treat til dere har jeg fikset en rabattkode til dere hos 3t.shop. bruk koden: MAREN ,og du får 15% rabatt på skoene. 

Har du testet noen av Adidas boost variantene? Hva er din favoritt sko for gå og joggeturer?

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Ja, og jeg ELSKER Adidas og boost-teknologien deres!!👍😃 Boost er jo navnet på dempinga, ikke modellene😉 Jeg har ikke prøvd Pure, men de ser veldig gode ut, og ikke minst stilig design i mange ulike varianter. Av lettvekt/ konkurransesko er favorittene Adios og Takumi Zen. Innen mengde har jeg vært veldig fornøyd med Glide og Adistar. Hva synes du om dine grå og sorte Ultra boost?

    2. Jeg leste feil tidligere- jeg ser jo nå at det er Ultra boost du skriver at du var så fornøyd med! Beklager det! Da hadde jeg jo allerede fått svar..🙈 Men er ikke dine nye Pure boost veldig annerledes på foten- mye “mindre sko”, på en måte?😊

    3. Jeg skjønner veldig godt at du har forelsket deg i den nydelige pelsdotten <3 Er dette en valp?

    4. astrid: Jeg har løpt på dem typ 4-5 ganger pr uke i skog, myr, søle og vann, hatt den på utallige gåturer og brukt dem masse. Jeg sliter helt drøyt på sko, ikke bra!! Men det er mer en 2 mnd siden jeg kjøpte ultra boost da :):)

    5. Hvor kjøpte du tightsen? Jeg har lett etter den i evigheter på nettet men finner den ingen plass…. Kan du si meg hva den heter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg