Motiverende, inspirerende & ekte

Motiverende Maren

“Motiverende Maren” er navnet på min spalte i ShapeUp, og jeg synes det er så utrolig fint. Jeg har ikke laget det selv, og oppdaget det faktisk for ikke så lenge siden. Navnet står øverste i høyre hjørnet på siden, og man legger nesten ikke merke til det hvis man ikke vet at det er der. Jeg ble så glad når jeg så det, motiverende Maren – det er jo akkurat det jeg har lyst å være. Motiverende, positiv, inspirerende og ufarlig. Jeg har å lyst å få frem hvor lite komplisert en sunn livsstil kan være. Jeg har så lyst å ta bort litt av det kaoset, stresset og maset mange jenter føler på relatert til kropp, trening, mat, utseende og prestasjoner. 

Denne månedens program er, i mine øyne, et av de fineste vi har levert. Det er så enkelt, så lyse fine farger og så artige øvelser. Programmet er laget i Baneheia, like ved der jeg har vokst opp. Det var kun meg og min dyktige fotograf Victoria Nevland, og hele greia var unnagjort på drøye 20 minutter. Vi er litt av et team når vi setter i gang. Vi har jobbet så mye sammen nå at vi trenger nesten ikke snakke sammen. Jeg inntar posisjon, og Victoria skyter bildet uten at jeg sier noe, hun vet hvilke vinkler jeg ønsker, og hun jobber med lyset på en helt magisk måte. Glem stylister, makeup-artister, fotoutstyr og fotoassistenter, vi er et dreamteam vi to, og har aldri trengt noe mer. Jeg synes det er litt fint at det er naturlig, spesielt i et blad som ShapeUp, det handler jo om ektehet, og treningsglede. Da synes jeg det skal være litt ujålete og naturlig. 

Det er jo ikke alle som abonnerer på ShapeUp, eller prioriterer å bruke penger på magasiner. Jeg tenkte derfor jeg kunne trekke ut 3-4 favoritt øvelser fra programmene jeg lager og dele dem i detalj her på bloggen, både med repetisjoner, sett, teknikk og bilde av utførelse. Høres det ut som en plan? På den måten får alle mulighet til å teste ut programmene. 

Har dere fått med dere programmet? Hva synes dere?

 

Smiiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Jeg bare elske bloggen din! Du representerer alle verdier som jeg også brenner for, og det er så fint at du kan være et slikt forbilde. Sitter å koser meg med et fruktfat ala Maren akkurat nå 🙂 Stå på!

    2. Du er så utrolig motiverende! Du stråler virkelig om dagen, og bloggen din blir bare bedre og bedre. Du sprer SUNN treningsglede <3

    3. Hei!
      Tusen takk for at du representerer en livstilsblogg uten kroppsfokus! Det er inspirerende uten å appellere til dårlig samvittighet eller følelse av utilstrekkelighet på den måten som desverre er en tendens blant bloggere og profilerte personligheter på sosiale medier. Mange bloggere har mye å lære av hvordan du presenterer innlegg relatert til trening og mat! Stå på videre, du er et godt forbilde! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg